וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורופקאפ: הרצליה הוגרלה לבית אחד עם אלופות הונגריה ובלארוס

12.10.2017 / 15:40

הקבוצה של מיקי גורקה תצטרך לעבוד קשה כדי לעלות לשלב הבתים השני כשתתמודד מול אלבא פהראוור וטמוסקי מינסק. שרלרואה הבלגית היא היריבה השלישית. המשחקים יחלו ברביעי הבא בהונגריה

מיקי גורקה מאמן בני הרצליה. יוסי ציפקיס
לא פשוט. מיקי גורקה/יוסי ציפקיס

בני הרצליה הוגרלה היום (חמישי) לבית ו' של היורופקאפ ביחד עם אלבא פהרוואר ההונגרית, טמוסקי מינסק הבלארוסית ושרלואה הבלגית. שתי הראשונות תעפלנה לשלב הבתים השני. הקבוצה של מיקי גורקה השלימה אמש את ההעפלה משלב המוקדמות, לאחר שזכתה בכרטיס כלאקי לוזר, בתום משחק הניצחון 83:85 על פורטו בחוץ. בהרצליה ידעו עוד לפני המשחק כי כל הפסד נמוך מ-7 נקודות או ניצחון יעלה אותם שלב, וכך גם עשו. בזכות ההישג תקבל הרצליה 650 אלף שקלים ממנהלת הליגה.

אלבא פהרוואר היא אלופת הונגרית מהעונה שעברה, שבעונה שעברה כמעט והעפילה לשמינית הגמר של היורופקאפ לפני שנעצרה בשלב הבתים השני, אל היורופקאפ הגיעה לאחר שהודחה בשלב המוקדמות השני של ליגת האלופות על ידי קרשיאקה בתום שני משחקים צמודים. טמוסקי מינסק היא אלופת בלארוס בתשע השנים האחרונות, שגם היא נעצרה בשלב הבתים השני של היורופקאפ אשתקד. העונה הודחה בשלב המוקדמות האחרון של ליגת האלופות על ידי נאנטר הצרפתית. שרלרואה הבלגית, שנעצרה אשתקד בחצי גמר הפלייאוף במדינתה, הצליחה כמו הרצליה לצלוח את שלבי המוקדמות של היורופקאפ.

סדר המשחקים של הרצליה בשלב הבתים: 18 באוקטובר - אלבא פהרוואר (חוץ). 25 באוקטובר - טמוסקי מינסק (בית). 1 בנובמבר - שרלואה (חוץ). 8 בנובמבר - אלבא פהרוואר (בית). 15 בנובמבר - טמוסקי מינסק (חוץ). 6 בדצמבר - שרלואה (בית).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully