וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן 12? בדורטמונד מתווכחים לגבי גילו האמיתי של ילד הפלא שלהם

יוסופה מוקוקו, שעל פי תעודת הזהות שלו נולד בנובמבר 2004, מחורר רשתות במדי הקבוצה עד גיל 17 (17 שערים ב-8 משחקים). מאמן הקבוצה הצעירה כבר הודה: "אולי הוא גדול בשנה-שנתיים"

יוסופה מוקוקו שחקן בורוסיה דורטמונד עד גיל 17. GettyImages
בן כמה הוא באמת? מוקוקו/GettyImages

קבוצת הנוער של בורוסיה דורטמונד (עד גיל 17) פתחה את העונה בסערה, עם שמונה ניצחונות ליגה בשמונה משחקים. אלא שכעת, היא ניצבת בפני סערה שונה לחלוטין, והכל בגלל ילד בן 12, אולי.

יוסופה מוקוקו הפך לשם מוכר בגרמניה בשנה החולפת. בגיל 11 הוא כבר חורר רשתות במדי הקבוצה עד גיל 15 של סנט פאולי, לפני שעבר לדורטמונד וגם שם, מסרב לעצור.

מוקוקו, שעל פי תעודת הזהות שלו נולד ב-20 בנובמבר 2004 ויחגוג בחודש הבא את יום הולדתו ה-13, מוביל כרגע את טבלת מלך השערים של הליגה עד גיל 17 בגרמניה עם לא פחות מ-17 כיבושים בשמונה משחקים, שמונה שערים יותר מהדולק אחריו. אם לא די בכך, הרי שלאחרונה הוא ערך את הופעת הבכורה שלו במדי נבחרת גרמניה עד גיל 16 וגם שם, כמובן, מצא את הרשת.

אלא שהילד יליד קמרון, כמו צעירים רבים שהגיעו מאפריקה לאירופה, מייצר גם לא מעט תהיות לגבי גילו האמיתי, בעיקר כי איך לומר זאת בעדינות, הוא לא ממש נראה בן 12. עד כדי כך המצב מסובך, שאפילו בתוך דורטמונד כבר נוצרים ויכוחים. מאמן הקבוצה עד גיל 23, טימו פרויס, אמר בריאיון: "אני מניח שהגיל שנקבע ליוסופה הוא רק ניחוש. יכול להיות שבמציאות הוא גדול בשנה או שנתיים ממה שאומרים. אבל הוא בטוח לא בן 17, כך שאין מה להאשים אותו בשום דבר. הילד לא מרמה אף אחד או משהו כזה".

פרויס ניסה לדבר בשבחו של מוקוקו, אך למעשה רק העיר את המפקפקים בו עוד יותר, מה שגרם לאחראי מחלקת הנוער של המועדון, שחקן העבר לארס ריקן, לענות: "הוא בן 12", הבהיר ריקן, "זו עובדה ואין שום ספק לגבי זה וכל הדיבורים האחרים והדיווחים בתקשורת מאוד מאכזבים אותי. הוא משחק עם הקבוצה עד גיל 17 כי אנחנו מאמינים שהוא שייך לשם ברמה הספורטיבית שלו. הוא משחק בקבוצה טובה, עם שחקנים טובים, שתומכים בו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully