וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: ברצלונה הביסה 71:98 את פנאתינייקוס במחזור הפתיחה

הצרפתים סראפין (24 ו-9 ריבאונדים), מוארמה (16 ו-11) והרטל (10 ו-9 אסיסטים) הוליכו את הקטלונים לניצחון ביתי מרשים על פאו האומללה. 76:78 דרמטי לז'לגיריס על הכוכב האדום, חימקי ניצחה

שחקן הכוכב האדום בלגרד טיילור רוצ'סטי מול שחקן ז'לגיריס קובנה פאוליוס ואלינסקאס. GettyImages
פספוס. רוצ'סטי, הערב/GettyImages

המחזור הראשון ביורוליג הגיע הערב (שישי) לסיומו עם שלושה משחקים: ז'לגיריס פתחה ברגל ימין עם ניצחון ביתי קשה על הכוכב האדום, חימקי צלחה את המשחק מול ולנסיה, והמחזור ננעל עם הצגה גדולה של ברצלונה מול פנאתינייקוס.

ז'לגיריס קובנה - הכוכב האדום בלגרד 76:78

הקבוצה של שאראס אמנם שינתה את פניה במהלך הפגרה, אבל נותרה מאוזנת וקבוצתית כשהייתה. הערב היא קיבלה חמישה שחקנים שקלעו בספרות כפולות: פאוליוס ינקונאס הוותיק היה מעל כולם עם 15, קווין פאנגוס הוסיף 14, אדגארס אולנובאס 11, ארון ווייט וברנדון דייויס 10 כל אחד. זה הספיק כדי לרשום ניצחו מותח במשחק צמוד מול היריבה הסרבית העיקשת, שקיבלה 18 נקודות ממילקו בייליצה, 17 מפרו אנטיץ' ו-10 ו-7 אסיסטים מטיילור רוצ'סטי, שהחטיא שלשת ניצחון על הבאזר.

חימקי מוסקבה - ולנסיה 70:75

אלכסיי שבד ממשיך את המומנטום: אחרי יורובאסקט נהדר מבחינה אישית, הגארד המצוין פתח ברגל ימין גם את עונת היורוליג והצעיד את חימקי לניצחון חשוב בקרב בין שתי מלכות היורוקאפ (חמש זכיות בסך הכל לשתיהן), שחזרו למפעל הבכיר. שבד סיים עם 19 וקיבל עזרה לא מועטה מתומאס רובינסון (16) ומלקולם תומאס (10). אריק גרין עשה כל שביכולתו כדי להשאיר את ולנסיה קרובה גם ברבע האחרון וסיים עם 22 נקודות ו-8 ריבאונדים, אבל זה לא הספיק.

ברצלונה - פנאתינייקוס 71:98

פתיחת עונה מרשימה מאוד לברצלונה, שכמו מכבי תל אביב, עברה מהפכה של ממש בסגל. שחקני הרכש הצרפתים החדשים היו אלה שנתנו את הטון ועשו את ההבדל: קווין סראפין שלט בצבע עם 24 נקודות ו-9 ריבאונדים, אדריאן מוארמה הוסיף 16 ו-11, ותומא הרטל ניווט את המשחק מצוין וסיים עם 10 נקודות ו-9 אסיסטים. ברבע השלישי בארסה פתחה מבערים וברחה, ולפאו ומאמנה צ'אבי פסקואל, עדיין אורח של כבוד בפלאו בלאוגרנה, לא היו תשובות, למרות 20 נקודות של ניקוס פאפאס ו-14 של ניק קלאתיס.

תומא הרטל, ברצלונה. GettyImages
המהפכה הצרפתית. הרטל הערב/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully