וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשישי: הלאומית חוזרת מהפגרה עם כפר סבא ואחי נצרת

אחרי שבועיים וחצי, הליגה תשוב לפעילות עם חמישה משחקים במסגרת המחזור השביעי (16:00, 5+ לייב). המוליכה מתארחת בעפולה, נצרת תנסה להמשיך במומנטום עם משחק ביתי מול קטמון

מוראד אבו ענה, מכבי אחי נצרת. מגד גוזני
נצרת יצאה לפגרה עם ניצחון גדול על הפועל תל אביב/מגד גוזני

אחרי פגרה בת כשבועיים וחצי תחזור הליגה הלאומית לפעילות מחר (שישי) עם חמישה משחקים (16:00, 5+ לייב) שיוציאו לדרך את המחזור השביעי. במוקד: המוליכה הפועל כפר סבא אצל הפועל עפולה והשנייה אחי נצרת מארחת את הפועל קטמון.

seperator

הפועל עפולה - הפועל כפר סבא

עד כה, דווקא הירוקים מתגלים כיורדת מליגת העל שמסתגלת טוב יותר לחיים בלאומית והם פתחו בסערה, עם 16 נקודות מ-18 אפשריות ויחס שערים של 4:17. הקבוצה של מסאי דגו הביסה 0:4 את הרצליה במחזור הקודם ולא רוצה לעצור גם נגד היריבה מבירת העמק, שניצחה רק פעמיים העונה ורשמה תיקו מאופס נגד קטמון במחזור האחרון.

אחי נצרת - הפועל קטמון

הפגרה באה לאחי נצרת בזמן לא טוב, דווקא אחרי ה-0:2 הענק שלה בחוץ מול הפועל תל אביב, שהציב אותה מעל האדומים בטבלה בזכות הפרש שערים. המארחת, שבתחילת השבוע עלתה לחצי גמר גביע הטוטו, תנסה להמשיך במומנטום נגד האדומים מירושלים, שלא רוצים לתת לצמרת לברוח ואומנם הפסידו רק פעם אחת העונה, אך מתקשים מאוד התקפית (יחס שערים של 3:5 עד כה).

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הקבוצה שלו מלהיבה בינתיים. דגו/מערכת וואלה!, צילום מסך

הפועל ראשון לציון - הפועל רמת גן

הקבוצה של ברקוביץ' התייצבה בשיפולי הצמרת אחרי ניצחון החוץ בנצרת עילית ויודעת ששלוש נקודות נוספות כבר יקפיצו אותה לאזור המעניין באמת. האורדונים די מאכזבים עד כה והשיגו ניצחון בודד בליגה, אך העפילו ביום ראשון לחצי גמר גביע הטוטו.

בני לוד - הפועל נצרת עילית

החבורה של אבו סובחי מסובכת בתחתית העונה, עם ארבע נקודות בלבד עד כה. גם היריבה שלה השבוע לא ממש מרשימה ותתייצב בלוד אחרי נקודה משני המחזורים האחרונים. לוד לא הפסידה בבית לנצרת עילית מאז פברואר 2013.

בית"ר תל אביב רמלה - עירוני רמת השרון

המארחת היא ללא ספק אחת הקבוצות התוססות בליגה והמשחקים שלה נוטים לספק הרבה שערים ודרמות. עד כה, היא כבשה 11 פעמים וספגה 11 פעמים העונה ואולי גם מול רמת השרון יהיה אקשן. האורחים, שצברו עד כה 10 נקודות, ינסו לנצח את היריבה הצעירה שמנגד ולהתקדם לכיוון הצמרת הגבוהה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully