וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שנגחאי: רפאל נדאל ורוג'ר פדרר טיילו לרבע הגמר

המדורג ראשון בעולם דרס את פוניני 3:6, 1:6 תוך כשעה ויפגוש את דימיטרוב. המאסטרו נזקק לשעה בדרך ל-4:6, 2:6 על דולגופולוב בדרך למפגש מול גאסקה. דל פוטרו הדיח את סשה זברב

טניסאי ספרדי רפאל נדאל. רויטרס
כמעט בלי מאמץ. רפאל נדאל/רויטרס

עונת הטניס ברחבי העולם מתקרבת לסיומה והיום (חמישי) נערכים משחקי הסיבוב השלישי בטורניר המאסטרס בשנגחאי, סין (פרסים בסך 5.9 מיליון דולר).

רפאל נדאל טייל לרבע הגמר עם 3:6, 1:6 קליל מול פאביו פוניני (28 בעולם) תוך שעה ו-4 דקות בלבד. המדורג ראשון בעולם שמר על כל משחקוני ההגשה שלו בדרך לניצחון שלישי השנה על האיטלקי המסובך (הורחק לאחרונה משני טורנירי גרנד סלאם בעקבות התפרצות שלו כלפי שופטת באליפות ארה"ב האחרונה) ולמאזן 3:10 מולו בכלל.

נדאל יפגוש את גריגור דימיטרוב הבולגרי, המדורג 6 בטורניר ו-9 בעולם, שהעפיל לרבע הגמר אחרי שהדיח בשתי מערכות את האמריקאי סם קוורי (10 בטורניר) עם 3:6, 6:7 (3) בתום שעה ו-21 דקות של טניס.

גם רוג'ר פדרר (2) עשה את המוטל עליו, כשנראה מצוין במהלך ה-4:6, 2:6 על אלכסנדר דולגופולוב בתום שעה של משחק. המאסטרו יפגוש בשלב הבא את רישאר גאסקה, שגבר 5:7, 7:6 (5), 3:6 על ז'יל סימון.

מי שעוד יהיה ברבע הגמר הוא חואן מרטין דל פוטרו (16), שחזר מפיגור מערכה והעיף את המדורג 3 סשה זברב הגרמני עם 6:3, 6:7 (5), 4:6 דרמטי אחרי קרוב לשעתיים. הוא ישחק נגד ויקטור טרויצקי, שניצח 4:6, 6:7 (4) את ג'ון איזנר.

אלברט ראמוס וינולאס הספרדי, שניצח 6:7, (4), 4:6 את הגרמני יאן לנארד סטרוף, יפגוש את מארין צ'יליץ' (4) מקרואטיה, שגבר על האמריקאי סטיב ג'ונסון 6:7 (1), 4:6.

אצל הנשים, המדורגת 1 בטורניר הונג קונג, אלינה סביטולינה האוקראינית, לא עלתה למשחקה מול ניקול גיבס האמריקאית בסיבוב השני בגלל פציעה. גם המדורגת שישית בעולם, קרולין ווזניאקי, פרשה עוד לפני פתיחתהמשחק מול ליזט קאבררה (155) והודחה. בטיאנג'ין, מריה שראפובה עברה בסיבוב השני את מגדה לינט הפולניה עם 5:7, 3:6.

חואן מרטין דל פוטרו טניסאי ארגנטינאי. רויטרס
ממשיך לרבע הגמר אחרי קאמבק נהדר. דל פוטרו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully