וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים: אכזבה מהיכולת, דאגה מהישראלים אחרי ההפסד בליטא

12.10.2017 / 8:24

האלופה הבהירה עוד לפני החתמת המאמן קציקאריס כי המטרה היא לזכות ביורוקאפ, אך פתחה את העונה האירופית עם הפסד מביך ו-5 נק' בלבד מטימור, הלפרין ואליהו גם יחד: "אסור שזה יקרה"

מערכת וואלה!

בהפועל ירושלים נותרו מאוכזבים מאוד מהיכולת שהציגה האלופה הישראלית בהפסד אמש (רביעי), 86:72 מול ליטקביליס פוניבז' הליטאית, במשחק שהוציא לדרך את עונת היורוקאפ עבור האדומים.

עוד לפני החתימה עם המאמן פוטיס קציקאריס, הבהירו בירושלים כי המטרה של הקבוצה העונה היא לזכות ביורוקאפ, אולם למרות שנבנה סגל משופע בניסיון, היכולת הייתה רעועה מאוד, בעיקר במחצית השנייה, לגביה אמרו במועדון: "התפרקנו ברבע השלישי ואסור שדברים כאלה יקרו. אנחנו חייבים להראות אנרגיה ויכולת מקסימלית ולהתרכז, כדי שזה לא יחזור על עצמו. השלב הראשון הוא שלב קצר וכל משחק חשוב".

הקבוצה אומנם נאלצה להסתדר אתמול ללא יוגב אוחיון, הסובל ממתיחה בשריר, אולם בצוות המקצועי הביעו אכזבה מהתפוקה הדלה של הישראלים האחרים, בר טימור, יותם הלפרין וליאור אליהו, שקלעו יחד חמש נקודות בלבד.

עוד בנושא:

יורוקאפ: הפועל ירושלים הובסה 86:72 על ידי ליטקביליס פוניבז'
קציקאריס: "ליטקביליס בכושר הרבה יותר טוב מאיתנו וראו את זה"

אוסטין דיי, הפועל ירושלים. האתר הרשמי של פוניבז', אתר רשמי
חטפו "אגרוף לפנים" במחצית השנייה. דיי/אתר רשמי, האתר הרשמי של פוניבז'

בירושלים נתקלים מתחילת העונה בלא מעט בעיות גם מחוץ לפרקט וגורם במועדון אף העיד לפני המשחק: "לחלק מהשחקנים יש המון אגו וזה לא מצב בריא, בטח לא למאמן, שמנסה להקנות שיטה ודרך. למאמן יש את כל הגיבוי מההנהלה והשחקנים צריכים להבין שהם חלק מהקבוצה ובאים לתרום ולהצליח יחד. זה מצב בעייתי שעלול להתפתח בצורה לא טובה".

קציקאריס סיכם את ההפסד: "ליטקביליס בכושר טוב, יש להם שחקנים מנוסים, שניצלו את הטעויות שלנו. אלו היו טעויות של כדורסל ופרטים קטנים, אבל בתחילת העונה זה יכול להיות פקטור ולהכריע את המשחק. דיברנו עם השחקנים במחצית ואמרנו להם שצריך להיות יותר פיזיים ואגרסיביים, כי צפינו שהליטאים יפתחו טוב את הרבע השלישי. לצערי, לא היינו חכמים מספיק להשתמש בעבירות והם גם קלעו ממצבים קשים ועל זה אין לי טענות למשחק ההגנה שלנו. אבל לא הגבנו טוב לפעולות מסוימות. יש עוד הרבה עבודה ואני חושב שנוכל ללמוד המון מהמשחק הזה".

אוסטין דיי הוסיף: "חבל שהפסדנו ככה. במחצית השנייה חטפנו אגרוף לפנים ולא התאוששנו. יש לנו משחק בליגה עכשיו ועוד משחק בשבוע הבא ביורוקאפ וצריך להציג יותר אנרגיה ואש ולגשת למשחק האלה כמו שצריך כדי לנצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully