וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קציקאריס: "ליטקביליס בכושר הרבה יותר טוב מאיתנו וראו את זה"

11.10.2017 / 19:59

מאמן ירושלים הסביר את ההפסד בליטא בפתיחת היורוקאפ: "עשינו יותר מדי טעויות, לא היינו פיזיים מספיק". מאמן הליטאים: "ידענו שיש להם סגל קצר ותכנית המשחק היתה לעייף אותם וזה עבד"

שחקן הפועל ירושלים, קרטיס ג'רלס מול שחקן פוניבז', גארי טלטון. האתר הרשמי של פוניבז', אתר רשמי
בודד במערכה. קרטיס ג'רלס/אתר רשמי, האתר הרשמי של פוניבז'

הפועל ירושלים הצליחה לשמור בקיץ על כל שחקני המפתח שלה וחיזקה גם את הסגל שלה עם שחקנים מנוסים כמו אלן אומיץ', סטרטוס פרפגולו ואוסטין דיי. אולם, האלופה הישראלית פתחה את דרכה ביורוקאפ עם תבוסה מול ליטקביליס פוניבז' הליטאית בתוצאה 86:72. דיי ופרפגולו הציגו יכולת סבירה, כשגם האוול ובעיקר ג'רלס בלטו, אך ירושלים סבלה מיכולת איומה של ג'רום דייסון ובעיקר של הישראלים שלה - בר טימור, יותם הלפרין וליאור אליהו שקלעו ביחד 7 נקודות בלבד.

עוד בנושא:

יורוקאפ: הפועל ירושלים הובסה 86:72 על ידי ליטקביליס פוניבז'

פוטיס קציקאריס מאמן הפועל ירושלים. ברני ארדוב
הרבה עבודה מצפה לו. קציקאריס/ברני ארדוב

פוטיס קציקאריס המאמן החדש של ירושלים אמר בסיום: "זו לא היתה פתיחה אידיאלית עבורנו זה בטוח. הליטאים שיחקו יותר משחקים מאיתנו, הם בכושר טוב וזו קבוצה מנוסה מאוד. אנחנו עשינו הרבה טעויות, החטאנו הרבה סלים מתחת לסל. לא היינו מספיק פיזיים. לא היינו מספיק חכמים, לא הגבנו למשחק שלהם כמו שצריך. הפקטור המשמעותי לדעתי היה שליטקביליס היו בכושר הרבה יותר טוב, הם עמוק בתוך העונה וגם שיחקו בבית וראו את זה. לנו יש עוד הרבה עבודה, ברכותיי לליטאים על הניצחון".

ארתורס שטלנברג המאמן של הליטאים אמר: "המטרה שלנו במשחק הזה היתה לשחק אגרסיבי בגלל הרוטציה הקצרה של ירושלים. יש לנו הרבה שחקנים שנכנסו כמחליפים, כך שרצינו להפעיל לחץ עליהם 40 דקות. אמרתי לשחקנים שלי במחצית להיות סבלניים ולהמשיך להיות אגרסיביים ושהם יתעייפו. בסופו של דבר ראינו שזה מה שאכן קרה. זו היתה המטרה שלנו. חיכינו בסבלנו והשגנו את הניצחון. חשוב מאוד לפתוח כל מפעל עם ניצחון ואני מקווה שזה ייתן לנו ביטחון לקראת ההמשך".

לורנזו וויליאמס, שקלע 13 נקודות וחילק 8 אסיסטים במדי פוניבז', הוסיף: "ידענו שזה עניין של זמן עד שנעייף אותם. יש לירושלים סגל מאוד מוכשר והמפתח שלנו היה ללחוץ אותם, לגרום לעבוד קשה בכל קליעה ואני חושב שעשינו את זה היטב. יש לנו סגל ארוך של 12 שחקנים ואנחנו יכולים לעשות שינויים והתאמות, כל שחקן יכול לפתוח או לעלות מהספסל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully