וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי שלח נערות ליווי לבית המלון של נבחרת ונצואלה בפרגוואי?

מאמן ונצואלה חשף: "ערב המשחק באסונסיון, הגיעו בחורות שניסו לפתות את השחקנים. זה הצחיק אותי כי זו האסטרטגיה הכי ישנה בספר. עשינו כמה פעולות והשתלטנו על המצב במהירות"

רויטרס

בווידאו: ארגנטינה חוגגת העפלה דרמטית

הסיפורים אודות מחזור הסיום הדרמטי בדרום אמריקה בלילה שבין שלישי לרביעי, ממשיכים לזרום לכלי התקשורת ביבשת הדרומית. אתמול הוצפו קטעי וידאו ותמונות של רדאמל פלקאו כשבדקות הסיום במשחק בין פרו לקולומביה, הוא לכאורה מבקש משחקני המארחת להוריד הילוך ולסיים בתיקו, ועכשיו תורם של אנשי ונצואלה.

ונצואלה אמנם סיימה את בית המוקדמות במקום האחרון, אבל במחזור האחרון היא התארחה אצל פרגוואי שהייתה עולה לפלייאוף אם הייתה מנצחת. מסתבר שערב לפני המשחק, לבית המלון בו שהתה נבחרת ונצואלה, הגיעו כמה נערות ליווי שהיו אמורות למשוך את תשומת הלב של האורחים ואולי גם לעייף אותם.

"היו לנו הרבה ביקורים מהמין הנשי בבית המלון שלנו", התלוצץ מאמן ונצואלה, רפאל דודאמל, "היה ליהוק טוב, למי שבחר את הבחורות היה טעם טוב. זה הצחיק אותי, לא ידעתי מי שלח לנו אותן. לא הופתענו כי ידענו שזו האסטרטגיה הכי ישנה בספר. היינו צריכים לעשות כמה פעולות כדי להשתלט מהר על המצב ולהימנע מהסחות דעת".

בסופו של דבר, ונצואלה ניצחה באסונסיון 0:1 ופרגוואי נשארה בבית, ביחד עם נערות הליווי. "לשמחתי לא נרשמו פיתויים בקרב הנבחרת שלנו. השחקנים שלי נתנו תצוגה של מקצוענות, של נאמנות למקצוע, של ערכים", אמר דודאמל.

החלוץ סולומון רונדון הסכים לומר רק ש"היו בבית המלון בחורות שניסו לפתות את השחקנים", וכובש השער, ינגל הררה, הוסיף: "היו שם בחורות יפות... הן ניסו לפתות אותנו, אבל אנחנו מקצוענים".

עוד בנושא:

לילה דרמטי בדרום אמריקה: קולומביה וארגנטינה עלו למונדיאל, צ'ילה בחוץ
ארגנטינה חוגגת, ליאו מסי: "זה היה מטורף אם לא היינו עולים למונדיאל"
צפו ב"שער הרפאים": ארה"ב מחוץ למונדיאל, פנמה עלתה לראשונה בתולדותיה

מאמן נבחרת ונצואלה, רפאל דודאמל. רויטרס
הסיטואציה הצחיקה אותו. דודאמל/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully