וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: פנרבחצ'ה הפסידה 68:67 למלאגה, ניצחונות לריאל וצסק"א

האלופה פתחה את העונה עם הפסד בספרד אחרי החטאה עם הבאזר של סלוקאס. דונצ'יץ' הפציץ 27 ב-74:88 של ריאל מול אנאדולו. רודריגס קלע 20 ב-84:93 של הרוסים. אולימפיאקוס - באסקוניה 64:75

לוקה דונצ'יץ' שחקן ריאל מדריד מול בריאנט דאנסטון שחקן אנאדולו אפס. GettyImages
דונצ'יץ' עם פתיחת עונה לוהטת/GettyImages

עונת 2017/18 ביורוליג יצאה הערב (חמישי) לדרך עם ארבעה משחקים נוספים מלבד המפגש של מכבי תל אביב ובאמברג. האלופה המכהנת פנרבחצ'ה הפסידה 68:67 למלאגה בחוץ. צסק"א מוסקבה, הפייבוריטית לזכייה על פי סוכנויות ההימורים, התקשתה אבל ניצחה 84:93 את מילאנו, ריאל מדריד ניצחה 74:88 את אנאדולו אפס. אולימפיאקוס פתחה עם 64:75 מול באסקוניה.

אנתוני רנדולף שחקן ריאל מדריד. GettyImages
רנדולף וריאל פתחו עם ניצחון/GettyImages

אנאדולו אפס - ריאל מדריד 88:74

הבלאנקוס, עדיין ללא סרחיו יול הפצוע כמובן, הצליחו לפתוח את עונת היורוליג עם ניצחון חוץ מול הטורקים שעברו שינוי משמעותי בסגל בקיץ. לוקה דונצ'יץ' לקח אחריות והראה שהוא בעל הבית בהיעדרו של יול ובלט עם 27 נקודות אצל ריאל מדריד. גוסטבו איון היה טוב עם 16 נקודות, 10 ריבאונדים, 4 אסיסטים, 3 חטיפות ו-2 חסימות ואנתוני רנדולף הוסיף 12 נקודות ו-8 ריבאונדים. את הטורקים הוביל אריק מקולום, שהגיע מגלאטסראיי, עם 26 נקודות (11 מ-12 מהקו), בריאנט דאנסטון קלע 17 וקלט 7 ריבאונדים וריקי לדו קלע 17 והוסיף 9 כדורים חוזרים.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
ולדימיר מיצוב שחקן מילאנו מול אותלו האנטר שחקן צסק"א מוסקבה. GettyImages
האנטר וצסק"א עצרו את מיצוב ומילאנו/GettyImages

צסק"א מוסקבה - מילאנו 84:93

האימפריה הרוסית פתחה רע את המשחק ופיגרה 30:16 בתום הרבע הראשון כשאנדרו גאודלוק, ולדימיר מיצוב וארתוראס גואדייטיס מובילים את האורחת, שכרגיל עברה בקיץ מתיחת פנים משמעותית. צסק"א מוסקבה גם ירדה למחצית ב-48:38, אבל אז היא חזרה בזכות רבע שלישי מצוין ורבע אחרון עוד יותר טוב והשיגה ניצחון ראשון במשחק הפתיחה של העונה. סרחיו רודריגס, שחזר בקיץ לאירופה אחרי עונה בפילדלפיה, בלט אצל הרוסים עם 20 נקודות, 5 ריבאונדים ו-4 אסיסטים, קורי היגינס הוביל את צסק"א עם 21 נקודות, וויל קלייבורן - שהגיע מדרושאפקה - תרם 15 נקודות ו-12 ריבאונדים כשהוא מוסיף גם 3 חטיפות. את האיטלקים הוביל אנדרו גאודלוק עם 17 נקודות (7 מ-10 לשתיים ו-0 מ-6 לשלוש) ו-5 ריבאונדים, ולדימיר מיצוב הוסיף 16 נקודות ו-5 ריבאונדים, ארתוראס גודייטיס קלע 15 ודייריס ברטאנס קלע 14. סימונה פיאניג'אני פותח את קדנציית היורוליג שלו במילאנו עם הפסד.

סימונה פיאניג'אני מאמן מילאנו. GettyImages
פתח את עונת היורוליג עם הפסד. פיאניג'אני/GettyImages

אולימפיאקוס - באסקוניה 64:75

היוונים נאלצו לנדוד לאולם הרקליון בשל התפרעות אוהדים שלהם במשחק החמישי מול אנאדולו אפס בעונה שעברה. אבל גם כך הם הצליחו לעשות את העבודה מול באסקוניה, שלא מרשימה עד כה העונה גם בליגה. ואסיליס ספאנוליס נעדר, אבל חברו יורגוס פרינטזיס קלע 17 נקודות, דימיטריוס אגרבאניס תרם 13 ו-5 ריבאונדים, קוסטס פפאניקולאו קלע 11. את המפסידה הוביל טורניקה שנגליה עם 13 נקודות ו-5 ריבאונדים, ג'ייסון גריינג'ר קלע 12 ויוהאנס פויגטמן קלע 11 (4 מ-4 מהשדה) וקלט 5 ריבאונדים.

ניקולה מילוטינוב שחקן אולימפיאקוס מול יוהאנס פויגטמן שחקן באסקוניה. GettyImages
מילוטינוב ואולימפיאקוס ניצחו את פויגטמן ובאסקוניה/GettyImages

מלאגה - פנרבחצ'ה 67:68

הספרדים פיגרו כבר ב-10 הפרש, אבל הצליחו לחזור עם רבע אחרון מצוין של 10:18 בדרך לניצחון מול האלופה המכהנת. מלאגה הובילה כבר 60:68 והיה נראה שהיא בדרך לניצחון נינוח, אבל הטורקים רצו 0:7, הרבה בזכות קוסטאס סלוקאס המצוין ולואיג'י דאטומה. היווני גם קיבל את הכדור האחרון, סידר לעצמו מצב נוח וגם זרק טוב, אבל לרוע מזלו זה טייל על הטבעת והלך החוצה. גיורגי שרמדיני הוביל את קלעי מלאגה עם 12 נקודות, דיאן מוסלי קלע 9, דרגאן מילוסבלייביץ' קלע 8 וקלט 5 ריבאונדים. את הקבוצה של ז'ליקו אוברדוביץ' העצבני הוביל סלוקאס עם 15 נקודות, 5 ריבאונדים ו-7 אסיסטים, לואיג'י דאטומה קלע 13 ויאן וסלי תרם 12, 8 ריבאונדים ו-3 חסימות. בראד וונאמייקר, שהגיע לפנרבחצ'ה מדרושאפקה בקיץ, לא הבריק וסיים עם 6 נקודות ו-6 אסיסטים. ניקולו מלי, שהגיע מבאמברג, לא קלע אפילו נקודה אחת וביצע 4 עבירות.

בראד וונאמייקר שחקן פנרבחצ'ה. GettyImages
בכורה לא מוצלחת במיוחד. וונאמייקר/GettyImages
דיאן מוסלי שחקן מלאגה. GettyImages
מוסלי ממלאגה חוגג ניצחון מרשים/GettyImages
סרחיו רודריגס שחקן צסק"א מוסקבה. GettyImages
סרחיו רודריגס מבסוט/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully