וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת האלופות: מורסיה ניצחה 76:78 את הפועל חולון

הקבוצה של דן שמיר הובילה בבטחה שלושה רבעים, אבל עשתה טעויות ברבע הרביעי ונחלה הפסד כואב בפתיחת המפעל. הולוואי (21) ותומאס (20) הצטיינו, ויטור בניטה העניש מנגד (16)

הפועל חולון פתחה הערב (רביעי) את דרכה באירופית עם הפסד חוץ כואב ומרגיז מאוד למורסיה, 76:78. הקבוצה של דן שמיר, שהגיעה למשחק הזה אחרי ההפסד הצמוד להפועל תל אביב בליגה, נראתה מצוין במשך שלושה רבעים והצליחה להוביל לאורך כל המשחק בעיקר בזכות הזרים שלה הולוואי ותומאס. אולם, למורסיה היה את ויטור בניטה שקלע שבע נקודות רצופות בדקות ההכרעה. הולוואי עוד יכול היה לנצח את המשחק הזה עם שלשה 3 שניות לסיום, אבל החטיא ונתן את האות לחגיגות של הספרדים.

חולון פותחת קמפיין עם הפסד, אבל יכולה בהחלט להיות מעודדת מהיכולת שהציגה במשחק הזה. טו הולוואי הראה שהוא זר טוב לא רק בליגה שלנו ותרם 21 נקודות, כולל שלוש שלשות אבל גם 0 מ-5 מטווח של שתי נקודות. טיישון תומאס הוסיף 20 ב-9 מ-9 מהשדה, כשג'ו אלכסנדר וקורי וולדן הוסיפו 12 כ"א. מנגד, ויטור בניטה היה הווינר הגדול עם 16 נקודות ו-4 שלשות. אלכס אורטאסון הוביל עם 19 למנצחים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
21 נקודות לא הספיקו. טו הולוואי/מערכת וואלה, צילום מסך

מהלך המשחק

חולון לא הראתה סימני התרגשות בספרד ופתחה את המשחק הזה בסערה כשטיישון תומאס וג'ו אלכסנדר חוגגים בצבע ועוד שלשה של הולוואי קבעה יתרון מרשים מאוד של 7:17 כשאנחנו רק שש דקות מפתיחת המשחק. הספרדים הצליחו לעצור את שטף המשחק של חולון, אבל לא הצליחו לקלוע בעצמם והקבוצה של דן שמיר סיימה את הרבע הראשון ביתרון מבטיח של 13:21.

מורסיה לא התכוונה לוותר על המשחק הזה כל כך מהר, בטח שלא בביתה ופתחה את הרבע השני עם ריצת 2:9 וחזרה למשחק עם 23:22 מהיר בעיקר בזכות אלכס אורטאסון. חולוניה שמרה על יתרון קטן, כשמנגד המארחים הלכו שוב ושוב פנימה על מרקוס דליה שסחט עבירות. אבל מורסיה בכלל לא איימה מבחוץ ונקודות בכורה של פניני מהקו קבעו 38:31 לחולוניה במחצית.

דן שמיר מאמן הפועל חולון. לירון מולדובן
ספתח מוצלח באירופה. דן שמיר/לירון מולדובן

הספרדים עשו קולות של קאמבק ברבע השלישי עם שתי שלשות, אבל זה בדיוק היה הרגע שבו גיא פניני התעורר עם שלשה משלו ועוד סחיטת שלוש זריקות כדי להחזיר שוב את היתרון לתשע נקודות. חולון שמרה על היתרון שלה לאורך כל הרבע, עד שהספרדים הצליחו לייצר מיני מומנטום עם שתי שלשות רצופות של ויטור בניטה שצימקו את הפיגור של המארחים ל-58:54, תוצאה שהחזיקה מעמד עד סוף הרבע הזה.

הרבע הרביעי והמכריע נפתח עם שלשה של הולוואי הנהדר, אבל לא הסכימו לוותר על המשחק הזה ושתי שלשות של אורטאסון החזירו לגמרי את מורסיה למשחק וקבעו 63:65 בלבד לחולון. הקאמבק הספרדי נמשך והפעם הושלם כשדאנק של טומבה קבע יתרון ראשון לספרדים, 65:67. המשחק הצמוד נמשך כשטיישון תומאס החזיר את היתרון לחולון עם עוד סל קשה בצבע וקבע 71:72. וולדן קלע עוד פעמיים מהקו ובניטה צימק שוב עם קליעות עונשין משלו. וולדן החטיא שלשה ומורסיה יכלה ליטול את ההובלה, אבל איבדה כדור וטיישון תומאס המצוין העניש בדאנק שקבע 73:76 דקה לסיום. גמור? ממש לא. ויטור בניטה צלף שלשה גדולה וקבע שוויון 76 כשמנגד שלומי הרוש מחטיא שלשה מטווח רחוק. מורסיה החטיאה בהתקפה שלה כשנותרו 35 שניות לסיום, אבל לקחה ריבאונד התקפה ובניטה העניש עם שתי קליעות מהקו אחרי שוולדן ביצע עליו עבירה ויצא בחמש עבירות. חולון הלכה לטו הולוואי שניסה שלשת ניצחון אבל החטיא ובסיום: 76:78 מרגיז למורסיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully