וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי קרית גת זכתה בטורניר ההכנה של הליגה הלאומית

הקבוצה של רועי חגאי נעלה את ההכנה לעונה ברגל ימין עם ניצחון משכנע 74:94 בגמר על אליצור קרית אתא. קדריק מייז הוביל את קלעי המנצחת עם 19 נקודות. מכבי רעננה של לירון שרף פתחה עונה במסיבת עיתונאים

שחקני מכבי קרית גת עם גביע ווינר של הליגה הלאומית. באדיבות מנהלת הליגה הלאומית,
פתחו את העונה ברגל ימין. שחקני קרית גת/באדיבות מנהלת הליגה הלאומית

מכבי קרית גת, מי שירדה בסוף העונה שעברה מליגת העל, זכתה הערב (שלישי) בטורניר ההכנה של הליגה הלאומית לקראת העונה הבאה כשגברה במשחק הגמר על עירוני קרית אתא 74:94. הקבוצה של רועי חגאי, אחת הקבוצות האיכותיות בליגת המשנה השנה, שלטה במשחק ללא עוררין ועלתה ליתרון דו ספרתי עוד במהלך המחצית הראשונה כשבמחצית היא הובילה 44:59 בדרך לניצחון משכנע ב-20 נקודות הפרש.

קדריק מייז, אחד השמות הגדולים ביותר שנחתו הקיץ בליגה השנייה, הוביל את קלעי קרית גת עם 19 נקודות, מארשל מוזס הוסיף 17 כשגם תומר זלמנסון (15), אלון ספיר (14) ורוברט רות'בארט קלעו בספרות כפולות. את קרית אתא הוליכו הזרים רודני אלכסנדר ומאליק קוק עם 22 ו-13 נקודות בהתאמה.

מסיבת עיתונאים מכבי רעננה. עודד קרני,
מסיבת העיתונאים החגיגית של רעננה/עודד קרני

מכבי רעננה בכדורסל נשים פתחה עונה

קבוצת הנשים של מכבי רעננה קיימה היום מסיבת עיתונאים חגיגית במעמד יו"ר מנהלת ליגת העל לנשים איריס שטרק, לרגל פתיחת העונה הבאה בליגת העל. רעננה, אותה מדריך לירון שרף, בנו של מאמן הכדורסל הבכיר צביקה שרף, בנתה קבוצה מעניינת במטרה לרשום עונה ראויה בליגת העל לנשים.

במסיבת העיתונאים, בה נכחו לצד שטרק יו"ר הקבוצה יואב מזרחי, המנהל המקצועי אשר פאר, המאמן שרף והשחקניות קריסמה פן והקפטנית ליהי דורון, אמר המאמן כי הסגל שהרכיבו לעונה הקרובה הוא סגל מצויין, עם הפנים לעונה טובה ומאתגרת, והודה לאגודה על הגיבוי המקצועי והחופש שניתן לו בהרכבת הסגל, בייחוד לאור המגבלות התקציביות. הקפטנית דורון נשאלה על מטרות הקבוצה ואמרה כי על הפרקט של מכבי רעננה משחקות השנה שחקניות איכותיות וסגל טוב מזה שהפתיע ועלה בעונה שעברה לליגת העל, כך שהשמים הם הגבול.

בקבוצה בנו תכנית להגדלת כמו הקהל במשחקים ותכנית שנתית משותפת עם רשות הספורט העירונית, כגון ארועי ספורט, הגעת שחקניות מקבוצת הנשים להפסקות פעילות בבתי ספר, הגעת נערות למשחקי ליגה של הבוגרות, ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully