וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חלוץ ליברפול, סאדיו מאנה, נפצע וייעדר שישה שבועות

הסנגלי נפצע בניצחון נבחרתו בשבת 0:2 על קייפ ורדה והוחלף בדקה ה-89, כאשר בדיקה הראתה כי הוא סובל מפגיעה בשריר הירך האחורי. יחמיץ את המפגשים מול יונייטד וטוטנהאם בליגה

סאדיו מאנה שחקן ליברפול חוגג. רויטרס
יחסר לליברפול. מאנה/רויטרס

כמה ימים לפני שהפרמיירליג חוזרת מעוד פגרת נבחרת, קיבלה הערב (שלישי) ליברפול בשורות רעות מאוד, לאחר שהתברר שאחד הכוכבים הכי גדולים שלה, סאדיו מאנה, נפצע בשריר הירך האחורי במהלך משחק הנבחרת שלו סנגל והוא ייעדר למשך זמן של לא פחות משישה שבועות.

מאנה, שהורחק העונה בתבוסה 5:0 מול מנצ'סטר סיטי ושיחק עד כה רק ארבעה משחקי ליגה בשל כך (ובהם כבש שלושה שערים), הוחלף בדקה ה-89 במשחק בו ניצחה סנגל 0:2 את קייפ ורדה במוקדמות המונדיאל ביום שבת.

המשחק הראשון אותו יחמיץ החלוץ יהיה הקרב הגדול בשבת (14:30), באנפילד מול מנצ'סטר יונייטד.. בששת השבועות הקרובים צפויים המייטי רדז לשחק בין היתר גם נגד מאריבור פעמיים בליגת האלופות, נגד טוטנהאם בחוץ בליגה, מול סביליה בחוץ בצ'מפיונס ומול האלופה צ'לסי באנפילד, במשחק שייערך ב-25 בנובמבר ואליו ינסה מאנה להיות כשיר.

ליברפול נמצאת בתקופה לא טובה והיא ניצחה רק פעם אחת בשבעת משחקיה האחרונים בכל המסגרות. אחרי שבעה מחזורים בפרמיירליג, היא כבר רחוקה שבע נקודות מהפסגה ובליגת האלופות צברה רק שתי נקודות בשני מחזורים עד כה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully