וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא למדיניות העמימות: "משחק מקדים" לפתיחת עונת 2017/8

בואו נשים את זה על השולחן: הפועל ירושלים לא תזכה ביורוקאפ, המטרה של מכבי תל אביב לא לסיים אחרונה ביורוליג, והפועל תל אביב צריכה להיות בפיינל פור הישראלי. עכשיו אפשר להתחיל

מערכת וואלה!

המחזור הראשון של ליגת ווינר כבר מאחורינו אבל סימני השאלה סביב סגלי הקבוצות ויציבותן עדיין גדולה. בנוסף, הערב (ד') הפועל ירושלים והפועל חולון נכנסות למעגל המשחקים באירופה - ביורוקאפ ובצ'מפיונס-ליג בהתאמה; ומחר (ה') מכבי תל אביב המחודשת תתחיל את משחקיה ביורוליג, בניסיון לשפר את התדמית שנפגמה בעונות המאכזבות האחרונות.

חברי פאנל מורחב של "משחק מקדים", הילה קובו, אהרל'ה ויסברג, אודי הירש, אור שקדי ואורן יוסיפוביץ התכנסו לרגל פתיחת העונה כדי לסכם בקצרה את הקיץ ולדון בשאלות הבוערות לקראת העונה הבאה עלינו לטובה:

הנעלם בקו האחורי של הפועל ירושלים, הנעלם שהוא הקו האחורי - כמו הסגל כולו - של מכבי תל אביב, מהן, או לפחות מה צריכות להיות, המטרות הריאליות של הישראליות באירופה, איפה נמצא דווין סמית' ברשימת הזרים הגדולים של מכבי תל אביב, למה כדאי לגייר את התכנית הזדונית של שלטונות סלובניה, מה פתאום עמרי כספי התחיל לדבר פוליטיקה והאם הוא יעשה זאת גם בישראל, ופנייה נרגשת למייקל רול. צפו בתכנית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully