וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם בית"ר ירושלים תיאלץ לפנות את מתחם האימונים בבית וגן?

10.10.2017 / 10:41

מחלוקת משפטית בין מנהל מקרקעי ישראל לחברת "נאות בית וגן" בנוגע לזכויות על הקרקע עשויה לפעול לרעתה של הקבוצה, שכבר שוקלת את צעדיה. היום: הדיון בערעור על עונש ההרחקה של מרסל הייסטר

ברני ארדוב

בווידאו: סרטון האיומים על אלי טביב

משפט שמתנהל במשך שנים בין מנהל מקרקעי ישראל לבין חברת "נאות בית וגן" בנוגע לזכויות על הקרקע במתחם האימונים של בית"ר ירושלים בבית וגן עשוי להציב את המועדון בבעיה. לאחרונה החליט בית המשפט כי המנהל והחברה יצטרכו להגיע להבנות עד חודש נובמבר וליישב את המחלוקות בנוגע לקרקע, אולם בעיריית ירושלים ובבית"ר חוששים שהאינטרסים שלהם לא ילקחו בחשבון.

בית"ר ירושלים חוכרת את הקרקע כבר קרוב ל-30 שנה וגם לה יש זכויות, אך יתכן שבית המשפט יכריע בהחלטתו לטובת המנהל או נאות בית וגן. כך או כך, ההחלטה עשויה לגרום לכך שבית"ר תצטרך לפנות את המתחם. במקרה כזה בית"ר תפנה בעצמה למוסדות המשפטיים ועיריית ירושלים אמורה לעמוד לצידה. לעיריית ירושלים אין היום פתרון לתרחיש בו בית"ר לא יכולה להשתמש במתחם האימונים בבית וגן. אם הקבוצה הבוגרת עוד יכולה להסתדר, למאות הילדים שלוקחים חלק פעיל במחלקות הילדים והנוער לא יהיה פיתרון. בכל מקרה ובכל החלטה שלא תהיה, ההליך המשפטי עשוי להימשך תקופה ארוכה.

עוד בנושא:

המשטרה חוקרת את סרטון האיומים על אלי טביב ואשתו
חלק משחקני בית"ר מתוסכלים מההפסד בסכנין, צפויים שינויים בהרכב

בני בן זקן, מאמן בית"ר ירושלים. נועם מושקוביץ
המועדון לא ערוך לעזיבה. שחקני בית"ר מתאמנים בבית וגן/נועם מושקוביץ

עוד בבית"ר ירושלים: היום יתקיים הערעור בעניינו של מרסל הייסטר, שהורחק לחמישה משחקים בעקבות קללות לשופט זיו אדלר לאחר המשחק הביתי נגד הפועל חיפה. בבית"ר יציגו מקרים קודמים בהם הורחקו שחקנים בעקבות אירועים דומים וקיבלו עונה מופחת (ברוב המקרים הם הורחקו משלושה משחקים ולא יותר). בבית"ר מקווים כי העונש יקוצץ לפחות במשחק אחד.

איתי שכטר נראה כעוס בסיום הנבחרת אמש נגד ספרד. שכטר לא קיבל דקות בשני המשחקים האחרונים של הקמפיין וחש מאוכזב מהקרדיט המועט מאלישע לוי. בבית"ר ביקרו את המאמן הלאומי שגם בחר לא לשתף את עידן ורד, שמצטיין בליגה בפתיחת העונה. במועדון היו מרוצים מההופעה של דוד קלטינס אתמול.

בית"ר תערוך מחר משחק אימון נגד הפועל מרמורק. בקבוצה ירצו לראות את המגן בפעולה כאשר משום שהצוות המקצועי שוקל לפתוח איתו במשחק הליגה הקרוב נגד מכבי נתניה. בנוסף ינוסו מספר שינויים נוספים, כאשר טל כחילה וחן דילמוני עשויים להיות מתורגלים ב-11. המאמן בני בן זקן החל לערוך אתמול שיחות אישיות עם שחקנים, ביניהם שון גולדברג, ציון צמח וטל כחילה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully