וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: המשטרה חוקרת סרטון איומים על אלי טביב

בסרטון האיומים נראים קליעים מכוונים על תמונה של בעלי בית"ר ובת זוגו דנה אשכנזי. במשטרה בודקים מספר כיוונים ונעזרים באנשי הסייבר: "מדובר בסרטון חמור המסית לפגיעה בחיי אדם"

ברני ארדוב

בווידאו: סרטון האיומים על אלי טביב ואשתו

היחידה המרכזית של משטרת תל אביב בודקת מי עומד מאחורי הפצת סרטון איומים על בעלי בית"ר ירושלים אלי טביב ועל אשתו דנה אשכנזי. הסרטון הופץ ברשתות החברתיות ביממה האחרונה והפך ויראלי. בסרטון מופיעה תמונה של השניים ביום חתונתם, ובשולי הסרטון קליעים המכוונים אליהם, לצד שעון חול.

במשטרה קיבלו את הסרטונים מכלי התקשורת, ובגלל חומרת המעשה החליט מפקד מחוז תל אביב במשטרה, ניצב צ'יקו אדרי, להטיל את החקירה על שוטרי ימ"ר תל אביב. לאחרונה אירע מקרה נוסף של איומים על חייו של טביב, כאשר אלמונים הטמינו מטען דמה מתחת לרכבו ליד ביתו. המטען הונח בצורה כזו שבלט לעין, והחקורים העריכו כי מדובר בניסיון להעביר מסר לטביב, אולם עד עתה לא נעצרו חשודים, והמשטרה לא יודעת מה המניע למעשה ובודקת במספר כיוונים. החוקרים נעזרים באנשי הסייבר במטה הארצי, שינסו להתחקות אחרי מקור הסרט ברשתות החברתיות. כזכור, ב-2015 ניצל טביב מנסיון התנקשות, כאשר אלמוני רכוב על אופנוע ירה לעברו שלוש יריות בפתח ביתו, וטביב נפצע בכתפו.

בעלי בית"ר ירושלים אלי טביב. ברני ארדוב
לא בפעם הראשונה. טביב/ברני ארדוב

ממשטרת ישראל נמסר: "מדובר בסרטון חמור המסית לפגיעה בחיי אדם. מיד עם קבלת התלונה במשטרה נפתחה חקירה בניסיון להתחקות אחר הגורמים העברייניים העומדים מאחורי הסרטון. משטרת ישראל רואה בחומרה מעשי הסתה לאלימות ולפגיעה בחיי אדם, ותפעל לאיתור ולמיצוי הדין עם המעורבים".

רוסלן ברסקי הפועל חיפה מול פול אדגר בית"ר ירושלים. קובי אליהו
אופציית רכישה עד אמצע אפריל. פול אדגר בצהוב/קובי אליהו

עוד בבית"ר ירושלים: הועברו דמי ההשאלה על פול אדגר

בית"ר ירושלים העבירה לאקנאס הפינית את דמי ההשאלה על פול אדגר בשבוע שעבר. בית"ר הייתה לשלם עד ה-1 לאוקטובר והפינים כבר שלחו למועדון מכתב התראה. במועדון הודיעו לפינים כי הכסף יתעכב במספר ימים, אבל העבירו אותו במלואו. לבית"ר יש אופציה לרכוש את השחקן תמורת כ-80 אלף יורו עד ה-15 לאפריל.

בקבוצה מחפשים יריבה למשחק אימון בימים הקרובים, אך עדיין לא מצאו. שחקני הנבחרות יצטרפו רק באמצע השבוע. אריק סאבו נכלל בסגל נבחרת סלובקיה למשחק נגד מלטה אמש, אך לא שיחק. סלובקיה סיימה את הבית שלה במקום השני והיא ממתינה לתוצאות של הבתים האחרים כדי לדעת אם היא העפילה לפלייאוף (הסגנית שסיימה עם המאזן הכי חלש לא עולה לפלייאוף).

המאמן בני בן זקן יערוך אסיפה רק לאחר שיחזרו כל שחקני הנבחרות וכנראה שגם יקיים שיחות אישיות עם מרבית שחקני הסגל, בהן יהיה מעורב גם אלי אוחנה. השיחות יתמקדו במחויבות ובהתנהלות של השחקנים. בוריס קליימן צפוי לחזור לשער במשחק נגד מכבי נתניה ביום שני, אריק סאבו אמור להמשיך ולפתוח כמגן ימני.

בשל שימוש הנבחרת בבית וגן הבוקר, הקבוצה תערוך אימון היום אחר הצהריים. בגלל אי הבנה ז'אורז'יניו הגיע למקום בשעת הבוקר. הברזילאי נראה משועשע מהסיטואציה ואף ביקש לערוך אימון בחדר הכושר.

עוד בנושא:

מכבי חיפה: "מעריך שבחודשים הקרובים נמנה מנהל ספורטיבי"
מ.ס אשדוד: עמיר תורג'מן צפוי להתמנות למאמן ביום שלישי
גביע הטוטו לאומית: מכבי אחי נצרת והפועל רמת גן עלו לחצי הגמר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully