וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמיר תורג'מן מונה למאמן החדש של מ.ס אשדוד

10.10.2017 / 13:20

המאמן שסיים אתמול רשמית את תפקידו בנבחרת ישראל חתם לשנתיים וחצי והעביר את אימון הצהריים. ייתכן שיצורף על פי בקשתו יועץ מנטאלי. ארז בלפר עוזרו בבית"ר ת"א/רמלה, ימשיך לעבור לצידו

עמיר תורג'מן מאמן מ.ס אשדוד. לירון מולדובן
המחליף של ראובן עטר. עמיר תורג'מן/לירון מולדובן

עמיר תורג'מן מונה היום (שלישי) למאמן החדש של מ.ס. אשדוד. תורג'מן סיים אמש את חלקו כעוזרו של אלישע לוי בנבחרת ישראל והבוקר הוא סגר על חוזה לשנתיים וחצי באשדוד. תורג'מן קיבל את ברכת הדרך מקבוצתו בית"ר תל אביב/רמלה אף שזו עדיין צריכה להגיע להסכם עם אשדוד בדבר סוג הפיצוי שהיא תקבל על שחרורו של תורג'מן. כזכור הקבוצה באשדוד היתה קבוצת הבית שלו במשך שנים כשחקן וזה יהיה סמלי שתורג'מן יעבוד כמאמן לראשונה בליגת העל דווקא בעיר הולדתו. תורג'מן גדל במחלקת הנוער של המועדון (עירוני אשדוד טרם האיחוד) ואף שיחק בשורות הקבוצה הבוגרת לפני ואחרי האיחוד במשך 6 עונות לא רצופות, במהלכן הבקיע 78 שערים ב-168 הופעות.

כזכור תורג'מן היה אמור לחתום במ.ס. אשדוד לפני כחודשיים, אבל אז הצדדים לא הגיעו לידי הבנות בעיקר כיוון שתורג'מן רצה לצדו את עוזרו הקבוע ארז בלפר בעוד שבאשדוד רצו בתפקיד את רוני אוואט. בשבוע שעבר עזב אוואט את תפקידו כעוזר ביחד עם ראובן עטר וצדוק מלכה, כך שכעת אין שום בעיה שתורג'מן יגיע ביחד עם בלפר כצוות כשייתכן גם שימונה לקבוצה יועץ מנטאלי לפי בקשתו של תורג'מן. בינתיים, בית"ר תל אביב/רמלה הודיעה הבוקר כי זיו אריה ימונה למאמנה החדש במקום תורג'מן. "מודים לעמיר על שנתיים נפלאות ושל עבודה משותפת ומאחלים לו הצלחה גדולה בהמשך מסעו לכיבוש פסגות הכדורגל".

עדכון ראשון 9:20

עמיר תורג'מן מאמן מ.ס. אשדוד באימון. לירון מולדובן
תורג'מן באימון/לירון מולדובן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully