וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספאחיה: "החדשות הטובות הן שניצחנו, אבל אני לא מעודד מהיכולת"

9.10.2017 / 22:37

מאמן מכבי תל אביב מרוצה רק באופן חלקי מהניצחון 68:82 על אילת במחזור פתיחת העונה בליגת העל: "חייבים להיות יותר מרוכזים, היו כמה דברים לא טובים". טפירו: "לא שיחקנו מספיק טוב"

one

מכבי תל אביב פתחה הערב (שני) את משחקיה לעונת 2017/18 בליגת העל ברגל ימין, לאחר שהביסה 68:82 את הפועל אילת החלשה. שלושה ימים לפני משחק פתיחת עונת היורוליג מול באסקוניה, החבורה של נבן ספאחיה לא התקשתה וגם קיבלה בחזרה את צמד הגארדים פייר ג'קסון ונוריס קול. דשון תומאס הוביל את רשימת הקלעים עם 16 נקודות, ג'ון דיברתולומאו המשיך את יכולתו הטובה עם 14 נקודות משלו, וזה פחות או יותר הספיק.

"החדשות הטובות הן שניצחנו, אבל היכולת לא מעודדת במיוחד", אמר המאמן נבן ספאחיה בסיום. "קשה לשלב שחקנים שחזרו מפציעות, פייר ג'קסון ונוריס קול התאמנו רק פעם אחת לפני המשחק הזה וגם 'שרפנו' כמה שחקנים בגביע ווינר. היו כמה דברים לא טובים במשחק הזה, אבל לפחות ניצחנו. חייבים להיות מרוכזים, כי איבדנו יותר מדי כדורים. זה טבעי לאור העובדה שיש לנו הרבה שחקנים חדשים שעדיין לומדים להכיר זה את זה. בכל מקרה, אני מקווה שנגיע מוכנים עד כמה שניתן למשחק מול באסקוניה. אף אחד לא זוכה ביורוליג באוקטובר".

בצד המפסיד, מאיר טפירו ניסה לשמור על פרופורציות ואמר בסיום ש"לא שיחקנו מספיק טוב. אנחנו משתפרים, אבל עדיין צריכים להשתפר הרבה יותר. נקווה שככל שהעונה נתקדם נגיע למקום שאנחנו מכוונים אליו".

נבן ספאחיה מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
"אף אחד לא זוכה ביורוליג באוקטובר". ספאחיה/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully