וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת הנוער הפסידה 2:0 לאוסטריה וסיימה דרכה במוק' אליפות אירופה

ניצחון היה מעלה את שחקניו של אלון חזן לשלב העילית, אך הם לא הצליחו לכבוש מול מוליכת הבית המושלמת ונכנעו לשערים בדקות 73 ו-85. אוסטריה וקוסובו עלו, ישראל סיימה שלישית

נבחרת הנוער של ישראל, אוקטובר 2017. אתר ההתאחדות לכדורגל, אתר רשמי
לא ממשיכים הלאה. שחקני הנבחרת הצעירה/אתר רשמי, אתר ההתאחדות לכדורגל

נבחרת הנוער של ישראל סיימה היום (שני) את דרכה במוקדמות יורו 2019, לאחר שהפסידה 2:0 למארחת אוסטריה ונותרה במקום השלישי שלא מוביל לשלב העילית. ניצחון היה מקפיץ את שחקניו של אלון חזן למקום השני על חשבון האוסטרים בזכות מאזן פנימי, אך המארחת שמרה על שער נקי בפעם השלישית בשלב המוקדם, ואחרי כמה הזדמנויות טובות של ישראל הצליחה גם להעניש עם שער של קלווין אראסה, שחקן הכנף יליד ניגריה, בדקה ה-73. ניקולאס מייסטר סגר עניין חמש דקות לסיום. אילון אלמוג ומוחמד כנען היו קרובים לכבוש לפני כן לזכות ישראל.

השער הזה הספיק לאוסטריה כדי להישאר בראש בית ו' עם מאזן מושלם של תשע נקודות והפרש שערים 0:4. קוסובו, שגברה 1:2 על ישראל ביום שישי, תפסה את המקום השני עם שש נקודות אחרי 0:3 קליל על ליטא האחרונה. ישראל נותרה כאמור שלישית עם שלוש נקודות שהושגו בניצחון 0:1 על ליטא במחזור הפתיחה.

המאמן אלון חזן סיכם: "אנחנו מאוכזבים שלא הצלחנו להמשיך לשלב העילית. גם מול קוסובו וגם מול אוסטריה פגשנו נבחרות אירופיות ברמה גבוהה. קוסובו נהנית מסגל משופע בשחקנים מכל רחבי אירופה ואנחנו עדיין עם שחקני הליגה לנוער בישראל. אני מאוד מעריך את ההשקעה והמאמץ של השחקנים, שלצערי לא הספיקו הפעם".

הרכב הנבחרת: רוי בייגל, נועם כהן, רז שלמה, עומרי לוזון, אופק נדיר, עדן קארצב, אורי זוהר (מופלח שלאעטה, 67), נועם דיעי (מוחמד סרסור, 78), ירדן שועה (יונס מלדה, 79), מוחמד כנען, אילון אלמוג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully