וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוקדמות יורו הצעירות: ישראל הובסה 4:0 בידי אירלנד

רצף שמונת המשחקים ללא הפסד של הצעירה, שהחזיק מאז נובמבר 2015, נקטע בתבוסה גדולה. גרגו-קוקס האירי חגג עם שלושער (1, 38, 35), צ'ארסלי הוסיף (35), גלזר אכזב בין הקורות

שחקן נבחרת ישראל הצעירה אליאל פרץ. אדריאן הרבשטיין
תבוסה קשה. אליאל פרץ/אדריאן הרבשטיין

מאז נובמבר 2015 הנבחרת הצעירה רשמה שמונה משחקים רצופים ללא הפסד, אך היום (שני) הרצף נקטע בצורה כואבת למדי, כשהובסה 4:0 בידי נבחרת אירלנד במסגרת מוקדמות היורו. הנבחרת של מרקו בלבול הגיעה למשחק אופטימית ושמחה, אחרי שניצחה 1:3 את אזרבייג'אן וסיימה ב-0:0 מכובד מול נורבגיה בשני משחקיה הראשונים. אולם אירלנד, שניצבה ערב המחזור במקום הראשון בעיקר בזכות משחק עודף, עשתה את זה קל כבר מהרגע הראשון.

כבר אחרי 36 שניות ישראל ספגה את השער הראשון ממי שבדיעבד הפך לכוכב המשחק, ריס גרגו-קוקס. החלוץ האירי היה המרוויח העיקרי מהבלבול והרפיון בהגנה הישראלית, שלא פסח גם על עומרי גלזר שעמד בין הקורות והציג יכולת חלשה, כולל שני שערים באשמתו הישירה (אחד אחרי גרימת פנדל והשני בעקבות השמטה מרושלת ברחבה). גרגו-קוקס, כאמור, עשה ככל העולה על רוחו, והגיע לשלושער כשכבש בדקות 38 ו-51. בין לבין, צ'ארסלי כבש את השני בדקה ה-35 אחרי עוד כיסוי רע מאוד של ההגנה הישראלית.

נקודת האור בנבחרת ישראל, בכל זאת מתעקשים למצוא כזו, היתה היכולת של מנור סולומון הצעיר. קשר מכבי פתח תקוה, שבשישי עוד שיחק עם נבחרת הנוער באוסטריה, הראה ניצוצות והפגין שליטה טובה בכדור, אך את מעט ההזדמנויות אליהן הגיע בסמוך לשער גם הוא בזבז.

בסיכומו של ערב, ישראל רושמת את התבוסה הגבוהה ביותר שלה מאז ה-4:0 מול איטליה במוקדמות היורו ב-2013, אבל עדיין לא מאבדת את התקוה להעפיל מבית 5. לישראל עדיין יש ארבע נקודות משלושה משחקים, והיא מדורגת במקום הרביעי, עם נקודה אחת פחות מנורבגיה ושתיים פחות מגרמניה, לה משחק חסר.

הרכב אירלנד הצעירה: קירן או'הרה, דני קיין, ריאן סוויני שון דונלן, קורי ווילן, ג'ושוע קולן, דקלן רייס, הנרי צ'ארסלי, ריאן מאנינג, רונאן קרטיס, ריס גרגו-קוקס (ג'ייק מולרייני, 70).

הרכב ישראל הצעירה: עומרי גלזר, רז מאיר, מארון גנטוס (נעם גמון, 12), עמית ביטון, שי בן דוד, אליאל פרץ (אביב אברהם, 62), אמיר נסאר, מקסים פלקושצ'נקו, מוטי ברשצקי, מנור סולומון, שון וייסמן.

עומרי גלזר שוער נבחרת ישראל. יוסי ציפקיס
יכולה דלה בין הקורות. גלזר/יוסי ציפקיס

מהלך המשחק

דקה 51: גול! 0:4 לאירלנד. גלזר הדף רע מאוד כדור גובה די קל, הדף את הבעיטה של צ'ארסלי אך נכנע לריבאונד של גרגו-קוקס, שהשלים שלושער.

דקה 38: גול! גלזר יצא לא טוב לכדור עומק והכשיל את קרטיס ברחבה, גרגו-קוקס גלגל את הפנדל פנימה. 0:3 לאירלנד.

דקה 34: גול! הנרי צ'ארסלי נותר חופשי לגמרי ברחבה אחרי סגירה לקויה של עמית ביטון, וכבש מקרוב. 0:2 לאירלנד.

דקה 28: כדור הוגבה לעבר הרחבה של ישראל, סוויני הבלתי מכוסה נגח, אך גלזר דחף.

דקה 26: מצב אמיתי ראשון לנבחרת: מוטי ברשצקי מסר כדור עומק יפה למנור סולומון, שנותר לבד מול שוער אירלנד אך בעט בסמוך לקורה הרחוקה. החמצה גדולה.

דקה 12: מרקו בלבול ביצע חילוף מהיר מאוד, כשמארון גנטוס יצא ונועם גמון נכנס.

דקה 10: הבלבול בהגנה של ישראל נמשך. עמית ביטון הרחיק לא טוב והתקשה בסגירה של רונאן קרטיס, אך למזלו הרב האירי בעט החוצה באחד על אחד מול גלזר.

דקה 3: בעיטה חופשית של מקסים פלקושצ'נקו מ-25 מטר חלפה לא רחוק מהקורה. ניסיון בעיטה ראשון של ישראל.

דקה 1: גול! אירלנד עלתה ל-0:1 כבר אחרי 36 שניות. כדור רוחב של ריאן מאנינג הגיע לריס גרגו-קוקס, שגלגל פנימה בקלות מול ההגנה החולמנית של ישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully