וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: מיגל ויטור ובן ביטון יחזרו לסגל בשבת הקרובה?

9.10.2017 / 11:57

הבלם שהיה פצוע לתקופה ארוכה והמגן הימני שלא שיחק במשך כחודש עשויים לשחק מול הפועל רעננה במחזור הקרוב. ההחלטה לגבי שניהם תתקבל לקראת סוף השבוע. ניב זריהן ינסה לחזור להתאמן

אתר רשמי

אחרי כמה שבועות לא פשוטים, האלופה הפועל באר שבע קיבלה בשורה חיובית, לאחר שנודע כי שניים משחקניה עשויים לשוב לסגל כבר בשבת הקרובה, במשחק הליגה מול הפועל רעננה, זאת לאחר היעדרות ארוכה. שני השחקנים המדוברים הם הבלם מיגל ויטור, ששב לאימונים לאחר הפציעה ברצועה הצולבת והמגן הימני בן ביטון.

כשירותו של ויטור, שגם כך היה מעוז ההגנה של באר שבע בעונה שעברה, הפכה למכרעת עוד יותר לאחר שפרשת שיר צדק נחשפה. צדק הפסיק בשלב זה באופן מוחלט את פעילותו בקבוצה עד הכרעת בית הדין של אופ"א בעניינו. בצוות הרפואי והפיזיולוגי של באר שבע עוקבים אחר מצבו של ויטור ונתוניו מהאימונים וביום שישי תתקיים הערכה לפי אותם נתונים ולפי תחושתו של השחקן ואז ייקבע האם הוא יהיה בסגל בשבת. "אם הכל יילך כפי שאנחנו מצפים, ויטור יהיה מוכן", אמרו בבאר שבע, "אבל את ההחלטה הסופית נקבל רק לקראת המשחק".

עוד בנושא:

בית"ר ירושלים העבירה את דמי ההשאלה לקבוצתו של פול אדגר
מכבי חיפה: "מעריך שבחודשים הקרובים נמנה מנהל ספורטיבי. טוני? תלוי בו"
מ.ס אשדוד: עמיר תורג'מן צפוי להתמנות למאמן ביום שלישי

מיגל ויטור שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
חוזר לעניינים. ויטור/ברני ארדוב

ביטון, שנפצע במשחק ההפסד של הנבחרת מול מקדוניה בחודש שעבר, כשיר כמעט במאת האחוזים ולקראת סוף השבוע יוחלט אם ייכלל בסגל. ההערכות הן שביטון יהיה כשיר ואז יצטרך המאמן ברק בכר להחליט האם הוא זקוק לשחקן הגנתי נוסף או שמא מעדיף להעניק לביטון עוד מנוחה.

ניב זריהן, שנפגע מתיקול באימון בשבוע שעבר, ינסה לשוב לפעילות ביום רביעי ואם יראה שהוא מצליח להתאמן באופן מלא, הוא עשוי לפתוח מול רעננה או לכל הפחות לשבת על הספסל. מי שאיננו כשיר ולא יהיה בסגל בכל מקרה הוא הקפטן אליניב ברדה, שעדיין סובל מפציעה בשריר הירך האחורי. ברדה מתאמן עם הקבוצה, אולם לא יכול לשחק כרגע.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully