וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ישראל: ג'ייק כהן וכרם משעור יעמדו לדין בגין אי התייצבותם

9.10.2017 / 10:21

בכתב האישום נגד שחקני מכבי תל אביב נכתב: "גייק כהן אמר 'יושב אנוכי וצופה במשחקי הנבחרת מהצד כל זמן שריצ'רד האוול משחק'". על משעור: "שלח מסרון והודיע: 'בהתאם להמלצת רופאו האישי, לא יוכל להשתתף בקמפיין'"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

איגוד הכדורסל הודיע היום (שני) כי שחקני מכבי תל אביב כרם משעור וג'ייק כהן יעמדו לדין ביום שני הבא בשל אי התייצבותם לקמפיין של נבחרת ישראל ביורובאסקט בקיץ האחרון. בכתב האישום שהגיש היועץ המשפטי של איגוד הכדורסל, עו"ד טל אור, נכתב כי השניים יעמדו לדין בגין עבירות על תקנון נבחרת ישראל.

שחקן נבחרת ישראל כארם משעור. יוסי ציפקיס
בהמלצת רופאו. משעור/יוסי ציפקיס

בכתב האישום של משעור נכתב כי בסיום העונה שעברה, בשיחה בינו לבין מנהל הנבחרת מוטי דניאל, נמסר לו כי הוא צריך להתייצב לאימוני הנבחרת באמצע חודש יולי, וכי אז "לא הביע כל כוונה או רצון להשתחרר מפעילות הנבחרת". בטרם הנסיעה ביקש מנהל הנבחרת מהשחקן להיבדק על ידי פזיותרפיסט הנבחרת "כדי ליידע אותו במצבו הרפואי אחרי הפציעה". דניאל צירף לבקשת היועץ המשפטי מסרון ששלח משעור למאמן הנבחרת ביולי ולפיו כי "לאור פציעתו והטיפול הרפואי שהוא עובר בארצות הברית ובהתאם להמלצת רופאו האישי, הוא לא יוכל להשתתף בפעילות הנבחרת". משעור בתגובתו מסר כי נבדק עם הגעתו לארצות הברית על ידי רופא מקומי ושם נמסר לו כי צריך לעבור טיפולים במכשור מיוחד לפחות עד יום 15 לאוגוסט.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
שחקן מכבי תל אביב ג'ייק כהן. ברני ארדוב
ידע שהוא לא ישחק. כהן/ברני ארדוב

בכתב האישום של כהן נכתב כי דניאל הבהיר לו כי נעשים מאמצים שיוכל לשחק בנבחרת לא במעמד של מתאזרח, ואף הובהר לו כי אם לא יתייצב יועמד לדין, ופנה אליו כדי לסדר הגעתו ארצה. דניאל טוען על פי כתב האישום שהבהיר לשחקן כי אם לא ישוחרר מהסגל, יהיה עליו להגיע. כהן מנגד הבהיר את החוקים לפיהם רק מתאזרח אחד יכול לשחק בנבחרת וכי לא רצה להתייצב כדי ש"לא תחזור אותה תמונה עגומה של ניפויי מהנבחרת או שיושב אנוכי וצופה במשחקי הנבחרת מהצד כל זמן שריצ'רד האוול משחק". כמו כן טען כי לא שמע ממנהל הנבחרת ולא שוגר אליו כרטיס טיסה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully