וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו בסרטון שמסעיר את אמריקה: מאמן ב-NFL מסניף קוקאין בעבודה

דוגמנית מלאס וגאס פרסמה בפייסבוק סרטון בו נראה כריס פורסטר, מאמן קו ההתקפה של מיאמי דולפינס, כמי שמשתמש בסמים דקות לפני פגישה של צוות האימון ואומר: "רוצה ללקק קוקאין מהכ... שלך"

מאז תחילת העונה, ב-NFL עוסקים יותר מדי בעניינים שמחוץ למגרש. העימות בין שחקני הליגה והבעלים לנשיא ארצות הברית, דונלד טראמפ, היה השיא כמובן, אך כעת צצה פרשייה מסעירה חדשה ובעייתית מאוד.

סרטון שהתפרסם והופץ במהרה ברשתות החברתיות הראה את מאמן קו ההתקפה של מיאמי דולפינס, כריס פורסטר, כשהוא מסניף משולחן, באמצעות שטר של 20 דולר, אבקה לבנה שנראית כמו קוקאין, כל זאת דקות ספורות לפני פגישה של צוות האימון של הקבוצה.

עוד בנושא:

ביתם הוא מבצרו: ארון רוג'רס שוב הוביל את הפאקרס לניצחון בדאלאס
שחקני סן פרנסיסקו כרעו ברך בהמנון, סגן נשיא ארה"ב עזב במחאה

כריס פורסטר מאמן קו ההתקפה של מיאמי דולפינס. AP
25 שנים בליגה. פורסטר/AP

בסרטון נראה פורסטר ממלמל למצלמה (הוא ככל הנראה מודע לכך שהוא מצולם): "היי בייב, אני מתגעגע אלייך... אני חושב עלייך... מה דעתך על זה שאני הולך עכשיו לפגישה ועושה את זה לפני שאני הולך אליה? מה את אומרת, משוגע? אני יודע בייב. ייקח קצת זמן עד שנוכל לעשות זאת שוב, כי אני יודע שאת הולכת לשמור על התינוק הזה. אבל אני חושב עלייך כשאני עושה את זה. אני חושב על כמה אני מתגעגע אלייך, כמה לוהטים היינו יחד, כמה כיף היה לנו. כל כך כיף".

לאחר מכן עובר פורסטר למילים מטרידות עוד יותר, כולל רצונו "ללקק קוקאין מהכ... שלך". ייתכן כי הוא פונה לדוגמנית קיג'ואנה ניגה מלאס וגאס, שהייתה זו שפרסמה את הסרטון המדובר בדף הפייסבוק שלה.

מהדולפינס נמסר כי הם מודעים לסרטון: "לא נגיב ברגע זה", אמרו בקבוצה, שם יחקרו את הנושא ויחליטו לגבי עתידו של פורסטר עוד היום. מאמן הקבוצה, אדם גייס, אמר בליל אמש כי הוא גילה על קיום הסרטון רק לאחר המשחק של הדולפינס, שניצחו 10:16 את טנסי. פורסטר עצמו סירב להגיב. העיתונאי ג'ף דרלינגטון צייץ: "הווידיאו הזה תפס את הדולפינס והמאמן גייס בהלם".

פורסטר חזר למיאמי בתחילת העונה שעברה וקודם לתפקיד מאמן קו ההתקפה עם תום העונה החולפת. הוא החל לעבוד בליגה ב-1992 ועבד בצוות האימון של שמונה קבוצות עד היום, כולל כמתאם ההתקפה של הדולפינס ב-2004. הוא אחד מאנשי צוות האימון בעלי השכר הגבוה בליגה ומרוויח בין 2.5 ל-3 מיליון דולר בעונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully