וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: מכבי ראשון לציון הפסידה 29:24 לשאמברי בגביע האיגוד האירופי

האלופה הישראלית לא מצאה פתרון למקשר הטוניסאי אמין באנור, שנכנס לארץ באישור השב"כ וחגג עם שבעה שערים. תשעה שערים של איבן קראצ'יץ' לא הספיקו. טקס פרישה נערך לכבוד גל אברהם

שחקן מכבי ראשון לציון עומר גרא. יועד כהן, מערכת וואלה! NEWS
סיכוי קלוש לגומלין. עומר גרא/מערכת וואלה! NEWS, יועד כהן

למרות האופטימיות הגדולה והתקווה לחולל סנסציה, מכבי ראשון לציון הפסידה הערב (ראשון) 29:24 בבית מכבי לשאמברי הצרפתית, במשחק הראשון במסגרת הסיבוב השני של גביע האיגוד האירופי בכדוריד. הגומלין ייערך בשבוע הבא בצרפת, אך הסיכוי של ראשון לציון לבצע מהפך מול קבוצה כה בכירה נראה קלוש.

אלופת ישראל, שעברה בסיבוב הראשון את קבוצת אולימפוס ממולדובה, נפרדה לפני המשחק מאחד מגדולי שחקניה, גל אברהם, שחולצתו הועלתה לתקרת האולם אחרי שזכה בשמונה אליפויות ושישה גביעים. אחרי הטקס המרגש, ראשון לציון הייתה בעניינים ונתנה פייט ליריבה העדיפה, אך שאמברי ירדה להפסקה ביתרון 12:15.

בהמשך הפער גדל, בעיקר בזכות הטוניסאי אמין באנור. המקשר קיבל אישור מיוחד מהשב"כ להגיע לארץ, והיה גדול על ההגנה הישראלית עם שבעה שערים. איבן קראצ'יץ' ניסה לשמור את ראשון לציון בתמונה וכבש תשעה שערים, אבל לא מנע הפסד 29:24.

כבשו למכבי ראשון לציון: איבן קראצ'יץ' 9, עומר גרא 4, לואיספה ריינה, יוני רוזנטל 3 כל אחד, דניאל פרידמן 2, שי הרשקוביץ, ולדי קופמן, רם טורקניץ 1 כל אחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully