וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורמים: נבחרות ישראל עלו לשלב ההצלבה לקראת יורו 2018

8.10.2017 / 17:24

נבחרות הגברים והנשים ניצחו את נבחרותיהן של שוויץ בסיום טורנירי המודמות והעפילו להצלבה. יו"ר איגוד הכדורמים, רויטל גלוסקא כהן: "גאה בתהליך. הענף הולך קדימה"

נבחרת הנשים של ישראל כדורמים. איגוד הכדורמים,
הישג נפלא. נבחרת הנשים/איגוד הכדורמים

אקורד סיום מוחץ לנבחרות כדורמים הנשים והגברים של ישראל היום (ראשון) במוקדמות אליפות אירופה. שתי הנבחרות העפילו באופן מרשים לשלב ההצלבה לקראת יורו 2018 בברצלונה כשנבחרת הגברים הביסה 3:10 את שוויץ בסיום טורניר המוקדמות בפולין, ונבחרת הנשים מחצה 3:11 את שוויץ בסיום טורניר המוקדמות באוקראינה.

נבחרת הגברים סיימה במקום השני (מתוך 4 נבחרות). הקפטן גדי הדר כבש שלושער הבוקר מול שווייץ, ניתאי כהן ויריב זוננשטרן 2, ניר גרוס, אור קרן, אדם יחזקאל 1. בחודש הבא תתקיים הגרלת ההצלבה ואז תדע ישראל האם היא תשחק נגד גאורגיה או סלובקיה בפברואר (בית-חוץ).

נבחרת הנשים, הפועלת במסגרת פרויקט לאומי של משרד הספורט, הוועד האולימפי ואיגוד הכדורמים, סיימה במקום ה-3 בבית של 7 נבחרות לאחר שהפסידה רק לשתי הראשונות, צ'כיה וסלובקיה ובהפרשים צמודים. חניכותיו של דמיטריס מברוטאס יפגשו את פורטוגל בהצלבה בפברואר (בית-חוץ) עם תקוה לעשות היסטוריה ולהעפיל לאליפות אירופה נשים, על הדרך להשגת המטרה הגדולה - אולימפיאדת פריז 2024.

הבוקר מול שווייץ הבקיעה אביגייל פליקס רביעייה, שונית סטרוגו 3, מרים בוגאצ'נקו, מיה שחורי, הילה פוטוריאן, מריה דסיוס 1.

את סוף השבוע הפנטסטי בכחול-לבן סיכמה יו"ר איגוד הכדורמים, רויטל גלוסקא כהן: "אני גאה בתהליך אותו אנו עוברים ומקווה שבסיום ההצלבה נכניס נבחרת או שתיים לאליפות אירופה. הענף הולך קדימה".

גלוסקא כהן, שהיא גם חברת הנהלת הוועד האולימפי בישראל, יוצאת הלילה לליטא, שם תייצג את ישראל בבירה וילנה בכנס "נשים מנהיגות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully