וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרחוסקי: "תהיה עונה מרגשת, הליגה והיורוליג חשובות באותה מידה"

8.10.2017 / 12:25

רגע לפני שהיא פותחת העונה מול הפועל אילת (שני, 20:00, ספורט 5+) מכבי תל אביב ערכה הפנינג להשקת המדים החדשים. הסנטר נרגש, הקבוצה תנחת באילת רק שלוש שעות לפני פתיחת המשחק

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

מכבי תל אביב מתכוננת במרץ למשחק פתיחת העונה בליגת העל, מחר (שני, 20:00, ספורט 5+) מול הפועל אילת בחוץ. הצהובים ימריאו מחר רק בסביבות השעה חמש לעיר הדרומית ואמורים לנחות בשדה התעופה זמן קצר לפני פתיחת המשחק. לרוב, קבוצות נוהגות להגיע לאילת יממה לפני משחק או לכל הפחות שעות רבות לפני תחילתו, כך שמכבי לקחה סיכון כי כל עיכוב בטיסה עלול להשפיע.

הבוקר קיימה הקבוצה הפנינג מיוחד להשקת קולקציית 2017/18, בהשתתפות שחקני הקבוצה. כ-1,000 אוהדים הגיעו לאירוע, והסנטר ארט פרחוסקי אמר: "אנחנו נרגשים, זו תהיה שנה מרגשת ונפתח אותה הכי חזק שאפשר. נראה מחר עד כמה יהיה לנו קשה. אני חושב שכולם בריאים, אבל זו החלטה של המאמן מי ישחק ומי לא. הכל חשוב, גם הליגה המקומית וגם היורוליג. השאיפות שלי? לעזור לקבוצה לנצח כמה שיותר".

מייקל רול אמר: "אני שמח שכולם באו לתמוך בנו. ידעתי מה הכוח של אוהדי מכבי כשהגעתי לישראל, כולם מדברים על זה וכיף להיות חלק מהאנרגיה הזו".

עוד בנושא:

דירוג שחקני היורוליג: דשון תומאס במקום ה-92, דיאנדרה קיין 77
פתיחת העונה החלומית של מקל וסילי: "לא חוששים מריאל וברצלונה"

ככה ההפנינג של הצהובים נראה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully