וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דירוג שחקני היורוליג: דשון תומאס במקום ה-92, דיאנדרה קיין 77

ב"יורוהופס" מדרגים את 100 השחקנים הטובים במפעל ולמכבי תל אביב יש נציגות נכבדה בתחתית: ארטיום פראחוסקי הגיע למקום ה-89, פייר ג'קסון מעט לפניו במקום ה-87 ואיפה מייקל רול? הדירוג בפנים

שחקן מכבי תל אביב, דיאנדרה קיין. האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
הגיע למקום גבוה בדירוג. דיאנדרה קיין/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב

עונת היורוליג מתקרבת בצעדי ענק ובאתר "יורוהופס" הרימו פרוייקט שבו הם מדרגים את 100 השחקנים האיכותיים ביותר במפעל, ולמכבי תל אביב יש נציגות נכבדה בדירוג הזה, בעיקר בחלק התחתון שלו.

השחקן הראשון שנכנס למאייה הוא דשון תומאס שממוקמם במקום ה-92 ומקדים את אנדריי וורונצ'ביץ' הפורוורד הוותיק של צסק"א מוסקבה. "תומאס הוא פורוורד רב גוני, עם ממוצעי קריירה של 7.5 נקודות, והוא יכול להתאים היטב לקבוצה שלו", כך נכתב ב"יורוהופס".

במקום ה-89 ממוקם לו ארטיום פראחוסקי, הסנטר הבלארוסי של הצהובים שרשם גם קדנציה די מוצלחת בהפועל ירושלים. "הוא סנטר קלאסי, עם מגוון של תנועות והוא גם ריבאונדר די טוב וחוסם", נכתב על פראחוסקי. שני מקומות מעל פראחוסקי ניצב לו פייר ג'קסון הרכז האמריקאי שהגיע הקיץ לצהובים ולא שיחק בגביע ווינר בשל פציעה.

"אם יש משהו שהוא יודע לעשות היטב זה לקלוע", נכתב על ג'קסון. את העשירייה הזו סוגר עוד רכש טרי של מכבי תל אביב, הלא הוא מייקל רול שהגיע לצהובים הקיץ מבשיקטאש וממוקם במקום ה-81 המכובד. "הוא יוצר נהדר בפיק אנד רול וסקורר טוב מאוד", נכתב על רול. הנציג הצהוב שקיבל את הדירוג הכי גבוה עד כה הוא דווקא דיאנדרה קיין. הפורוורד שהגיע לצהובים הקיץ מהפועל אילת ולא שיחק עדיין ביורוליג דורג במקום ה-77 ומקדים שחקנים מנוסים כמו רודריגו בובואה וג'יימס נונאלי. יש לציין שהדירוג הגיע לקום ה-70 והוא יימשך בימים הקרובים עד שתיפתח העונה. האם נמצא בהמשך את נוריס קול וג'ונה בולדן? עוד נראה.

מייקל רול שחקן מכבי תל אביב מול אלכס יאנג שחקן עירוני נהריה. ברני ארדוב
יענה על הציפיות? מייקל רול/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully