וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחמאות בהפועל באר שבע לראדי: "הפך את התלונות לשאגות שמחה"

8.10.2017 / 8:23

שחקני האלופה הופתעו מהבעיטה היומרנית של הקשר מול מכבי פתח תקוה, אך צהלו כשהיא הפכה לשער הניצחון: "מהראן לא בועט סתם". דאגה מהיכולת של קואנקה: "צריך להיראות טוב יותר בשלב הזה"

שחקני הפועל באר שבע בן שהר, מהראן ראדי חוגגים. ברני ארדוב
גם בבאר שבע כבר מבינים שהוא לא בועט סתם. ראדי חוגג/ברני ארדוב

למרות היכולת הלא משכנעת, הפועל באר שבע מעודדת מהניצחון 1:2 אמש (שבת) על מכבי פתח תקוה ברבע גמר גביע הטוטו. ברק בכר נאלץ לאלתר ולהציב שחקנים שונים שלא בעמדתם הטבעית בשל היעדרויות של שחקני מפתח רבים - ועדיין הצליחה הקבוצה להעפיל לשלב הבא.

"לא תירצנו עד היום, אבל הפעם זה באמת היה קשה להיות טובים כשהרבה שחקנים שיחקו אחרי תקופה ארוכה שלא שיחקו, או ששיחקו בעמדות שלא שיחקו בהן מעולם", אמר אחד השחקנים בקבוצה, "נראינו גרוע מאוד, אבל נתנו את המקסימום".

עוד בנושא:

באר שבע חזרה מפיגור וניצחה 1:2 את מכבי פתח תקוה ברבע גמר גביע הטוטו
ראדי: "יצא לי כדור מושלם, אין שמח ממני". בכר: "אחד הניצחונות המתוקים"

שחקן הפועל באר שבע איסק קואנקה. ברני ארדוב
עדיין לא בעניינים. קואנקה/ברני ארדוב

מי שזכה למירב המחמאות היה מהראן ראדי שכבש את שער הניצחון בדקה ה-85. ראדי תופקד בעמדה אחורית והתקשה להגיע למצבים, אך בפעם היחידה שבעט לעבר השער כבש שער אדיר. "שחקנים על הספסל צעקו, 'מה הוא עושה?', כשהוא בעט ממרחק כזה, אבל מי שמכיר את מהראן יודע שהוא לא עושה דברים סתם. מהר מאוד התלונה הפכה לשאגות שמחה", העיד גורם במועדון.

בבאר שבע יש אכזבה מסוימת מכך שאיסק קואנקה עדיין לא נכנס לעניינים וגם אתמול הציג יכולת חלשה. בצוות המקצועי ינסו להכניס את הקשר לעניינים ולהעניק לו יותר דקות משחק כדי שיוריד חלודה, אך בקרב השחקנים יש כאלה שנשמעים פסימיים מאוד. "קשה לחזור מהר אחרי פציעה שהשביתה אותך לתקופה ארוכה, אבל אין ספק שבשלב הזה קואנקה כבר היה צריך להיראות הרבה יותר טוב", אמר אחד מהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully