וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהתאחדות מאשרים: אבוקסיס מועמד מוביל. בוועדת האיתור חלוקים

8.10.2017 / 8:11

בעוד שרביבו דוחף למינוי מאמן בני יהודה, גורמים אחרים בעד בכר ולוי. גורם בהתאחדות: "הסיכוי היחיד של אלישע הוא המקום השלישי". המאמן צפוי לערוך עד שלושה שינויים: מתלבט בין קבהא לביטון ובין אלו לקלטינס, גם רפאלוב עשוי לרדת לספסל

יוסי ציפקיס

נבחרת ישראל תנעל מחר (שני) את הקמפיין שלה במסגרת מוקדמות המונדיאל עם משחק מול נבחרת ספרד. אחרי המקום הרביעי שהושג בתקופת אלי גוטמן, בנבחרת יוכלו להבטיח מחר את המקום השלישי רק בעזרת תיקו מול ספרד, וזאת בהנחה שאיטליה תנצח את אלבניה בהפרש של שני שערים. הלילה נחתה הנבחרת והתמקמה בבית מלון בירושלים.

למרות היכולת הלא משכנעת, בנבחרת שוב מזכירים כי בקמפיין האחרון של גוטמן הנבחרת קיבלה בית קל יותר, עם ובכל זאת רשמה ניצחון אחד בשבעת המשחקים האחרונים, כולל הפסד ביתי לקפריסין. "ביקורות נגד הנבחרת בכל הקמפיינים האחרונים מוצדקות, גם הפעם, אלא שעכשיו הן חורגות מפרופורציות מבחינת הנפח שלהן. לא זכור שבקמפיין האחרון תקפו באותם כלי תקשורת את המאמן הלאומי בצורה כזאת, למרות בית קל יותר, ולמרות שסיימו את הקמפיין עם מאזן נקודות דומה", אמר גורם בנבחרת. כפי שפורסם בוואלה! ספורט מיד לאחר המשחק מול מקדוניה, שני המועמדים המובילים לתפקיד הם יוסי אבוקסיס וברק בכר, כשלאחרונה הצטרף גם רוני לוי לרשימה. כזכור, חיים רביבו רוצה מאוד את מאמן בני יהודה בתפקיד הזה ויעשה הכל כדי שיתמנה לתפקיד, כשחברים אחרים בוועדה עדיין חלוקים. "הסיכוי היחיד של אלישע הוא המקום השלישי", אמר אתמול גורם בהתאחדות.

עוד בנושא

חברי לה פמיליה לתקשורת בספרד: "להעיף את הערבים מהנבחרת"
נבחרת ספרד נחתה בישראל, גם טיאגו אלקנטרה לא הגיע
ההחלטה שהיתה מונעת את הפרידה מאלישע לוי

עוזר מאמן נבחרת ישראל, יוסי אבוקסיס. מגד גוזני
ייבחר? יוסי אבוקסיס/מגד גוזני

אלמוג כהן יחזור להרכב הנבחרת, שתשנה את המערך ותחזור לשחק עם שלושה קשרים במרכז השדה. נאתכו ואלמוג כהן צפויים לפתוח, כשאלישע לוי מתלבט בין מרואן קבהא, שהיה מהבולטים במשחק באיטליה, לניר ביטון. מבחינת קו ההגנה ההתלבטות היא האם לפתוח עם דור אלו או דויד קלטינס. אריאל הרוש ימשיך בשער. מבחינת השלישייה הקדמית, אלישע לוי משאיר את ההחלטה לרגע האחרון. כרגע נראה שמאור מליקסון ותומר חמד יפתחו, כשאליהם יצטרפו עידן ורד או טל בן חיים. הנבחרת תערוך אחר הצהריים (17:15) מסיבת עיתונאים בטדי לקראת המשחק. שעה ורבע אחר כך, לקראת סיום האימון של נבחרת ישראל, הספרדים יגיעו לטדי כדי לערוך את מסיבת העיתונאים שלהם. בשעה 19:00 תערוך ספרד את האימון המסכם. בנבחרת ישנה אכזבה מהיכולת של ליאור רפאלוב, שלא מרשים בקמפיין הנוכחי.

לגבי האוהדים שמעוניינים להגיע למשחק: החל משעה 17:30 יסגרו צירי התנועה המובילים לאיצטדיון ולא תתאפשר הגעה עם רכבים פרטיים לקרבת האצטדיון פרט לבעלי תו חנייה. ההתאחדות לכדורגל, בשיתוף עיריית ירושלים, תדאג להסדרי חנייה ללא תשלום ברחבי העיר, מהם יצאו שירות הסעות ייחודי לכיוון האיצטדיון ובחזרה לחניונים. השירות הינו לבעלי כרטיסים ועל כן יש להציג את הכרטיס בכניסה לחניון. שירות ההסעות יעמוד לרשות האוהדים בכניסה לחניון ויוביל את החונים ישירות לאיצטדיון. חשוב לזכור את נקודת ההורדה באיצטדיון, במטרה לשוב לנקודה זו מיד בתום המשחק. חלוקת החנינונים הינה על פי הקרבה ליציעים אליהם נרכשו כרטיסים. בעלי הכרטיסים ליציע המזרחי יחנו בחניון קרית המדע (הר החוצבים), בעלי הכרטיסים ליציע הצפוני, החניונים המומלצים הינם: חניון הר הרצל וחניון בייט רח' שמואל בייט, בעלי הכרטיסים ליציע הדרומי, החניונים המומלצים הינם: בית חולים הדסה עין כרם, חניון בייט רח' שמואל בייט וחניון הלאום. בעלי הכרטיסים ליציע המערבי - החניון המומלץ הינו גן טכנולוגי מלחה (אין צורך בשאטל). בהתאחדות הודיעו כי בתום המשחק יש לשוב לנקודת ההורדה בהגעה לאיצטדיון וכי האוטובוסים ישאו שילוט ועליו שם החניון אליו הם מיועדים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully