וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ישראל: "באנו לעמוד במשימה, שבטעות לא תהיה פאשלה"

7.10.2017 / 7:11

בנבחרת בעיקר נשמו לרווחה אחרי ה-0:1 הלא מרשים בליכטנשטיין: "במשחק כזה, יש לנו רק מה להפסיד. חשוב שאם נפסיד לספרד, נעשה את זה כמו גברים". וגם: ההחלטה שהייתה מונעת את הפרידה הצפויה מאלישע לוי?

באדיבות "כאן בהרצה"

קשה היה למצוא יותר מדי חיוכים על פניהם של שחקני ואנשי נבחרת ישראל אחרי ה-0:1 הלא מרשים אמש (שישי) בחוץ מול ליכטנשטיין, במסגרת המחזור התשיעי של מוקדמות המונדיאל. יחד עם זאת, גם אכזבה גדולה מדי מהיכולת לא נרשמה ואחד משחקני הנבחרת הגדיר את המצב היטב: "באנו לכאן כדי לעמוד במשימה, שבטעות לא תהיה פאשלה, ועשינו את זה. במשחק כזה, יש לנו רק מה להפסיד. בגלל זה, כל אחד כאן, אם היה צריך לבחור, היה רוצה להיות במשחק מול ספרד".

הנבחרת תחזור לישראל בבוקר שבין שבת לראשון, כאשר חלק מהשחקנים טענו כי ההתעכבות הזו תיפגע בהכנות למשחק בשני מול לה רוחה, בעוד אחרים מאמינים כי המצב לא יפריע. בכל מקרה, בקרב הנבחרת אין יותר מדי ציפיות לקראת המשחק בטדי: "קשה שיהיו ציפיות אחרי מה שעברנו עד עכשיו, אבל חשוב מאוד שגם אם נפסיד לספרד, נעשה את זה כמו גברים וניתן הרגשה טובה לקהל הגדול שיגיע". המאמן אלישע לוי אמר בנושא: "יש החלטה שהנבחרת לא תטוס בשבת. לא נשתמש בזה כתירוץ. טדי יהיה מלא וגם אם הרבה אוהדים יבואו כדי לראות את ספרד, נגיע מוכנים. דרוש מאיתנו לייצג את הנבחרת בכבוד".

עוד בנושא:

ישראל גירדה 0:1 חלש על ליכטנשטיין
אלישע לוי: "יכולנו לגמור את זה גם עם 0:4, פשוט לא הבקענו"
חמד 5, עטר ורפאלוב 4, אלישע לוי 3: ציוני הנבחרת מול ליכטנשטיין

אלישע לוי, מאמן נבחרת ישראל. רויטרס
בדרך למשחק האחרון בתפקיד. לוי/רויטרס

לכל אורך התרגולים של לוי השבוע תהו השחקנים האם תהיה חלוקה בין שני המשחקים ומה המשמעות של הרכב שפותח בשישי בליכטנשטיין, שלושה ימים בלבד לפני המפגש מול ספרד. בצוות המקצועי של הנבחרת אמרו: "יש לנו את המידע לגבי מי מתאושש מהר יותר ומי פחות בין משחקים בהפוגה קצרה. על פי זה הדברים נקבעים, ולא מראש".

לוי לא צפוי להמשיך לקדנציה נוספת בנבחרת וייתכן כי גם חלק לא מבוטל משחקני הסגל הנוכחי יסיים את דרכו במדים הלאומיים. בהתאחדות אמרו כי אם במשחקים האחרונים של הקמפיין היה מראה לוי שינוי גישה וכיוון של בסיס חדש ואחר לנבחרת, אולי עוד היה אפשר לדון בהמשך דרכו, אולם הוא בחר להמשיך עד הסוף עם השחקנים שכשלו לכל אורך הקמפיין ולכן צפוי לסיים את תפקידו כמאמן הנבחרת.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully