וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורמולה 1: לואיס המילטון יזנק מהפול פוזישן גם במרוץ יפן

הנהג הבריטי שמוביל את הדירוג רשם הקפה של 1:27.319 ויזנק מהמקום הראשון על הגריד שבוע שני ברציפות. ואלטרי בוטאס סיים שני את מקצה הדירוג, אך נענש והורד למקום השביעי. סבסטיאן פטל יזנק שני

לואיס המילטון נהג מרוצים בריטי עם סבסטיאן פטל נהג מרוצים גרמני. רויטרס
הקרב ביניהם נמשך ביפן. המילטון ופטל/רויטרס

מרוץ יפן, ה-16 מתוך 20 העונה בפורמולה 1, ייערך מחר (ראשון), כאשר הבוקר התקיים מקצה הדירוג ובסיומו, המוביל את דירוג הנהגים לואיס המילטון השיג עוד פול פוזישן, שני ברציפות והוא יזנק מהמקום הראשון.

המילטון סיים את ההקפה המהירה ביותר שלו בזמן של 1:27.319 דקה, כאשר עם הזמן השני בטיבו הגיע חברו למרצדס, הפיני ואלטרי בוטאס, אך הוא נענש על שינוי לא חוקי בתיבת ההילוכים והורד חמישה מקומות, כך שהוא יזנק שביעי (גם קימי ראיקונן ספג עונש של חמישה מקומות ויזנק מהמקום ה-11). מי שניצל את העונש של בוטאס הוא היריב הגדול של המילטון בקרב על האליפות, סבסטיאן פטל מפרארי, שיזנק שני, זאת שבוע לאחר שנאלץ לזנק מהמקום האחרון במלזיה. דניאל ריקיארדו ומקס ורשטאפן הצעיר, שזכה במרוץ האחרון, יזנקו עם מכוניות הרד בול רייסינג שלהם מהמקומות 3 ו-4.

חמישה מרוצים לסיום העונה, המילטון, שסיים שני במלזיה, מקדים ב-34 נקודות את פטל, שהצליח לטפס בשבוע שעבר כל הדרך מהמקום ה-20 לרביעי במהלך מרוץ מלא בתהפוכות. במקום השלישי ניצב כרגע בוטאס, עם 222 נקודות, 59 פחות מהמילטון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully