וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יופ היינקס שוב בבאיירן מינכן: "לא הייתי חוזר לאף קבוצה אחרת"

נמצא המחליף לקרלו אנצ'לוטי: הגרמני בן ה-72, שהוליך את המועדון לטרבל ב-2013 ולאחר מכן הודיע על פרישה, קיבל את הג'וב עד תום העונה. רומיניגה: "האיש האידיאלי עבורנו כרגע"

מנג'ר באיירן מינכן יופ היינקס חוגג זכייה בגביע האלופות. רויטרס
ברוכים השבים. היינקס/רויטרס

באיירן מינכן מצאה מחליף לקרלו אנצ'לוטי, כשהודיעה היום (שישי) כי יופ היינקס חזר מפרישה ויאמן את אלופת הבונדסליגה עד תום העונה. "לא הייתי חוזר לאף קבוצה אחרת בעולם, אבל באיירן מינכן קרובה מאוד לליבי", אמר היינקס.

היו"ר קארל היינץ רומיניגה הוסיף: "יש אמון הדדי גדול מאוד בין באיירן ויופ היינקס, וזה הוכיח את עצמו שוב. אנחנו אסירי תודה שהסכים להצעה שלנו, הוא האיש האידיאלי עבור באיירן כרגע".

הבווארים פיטרו את האיטלקי לאחר התבוסה 3:0 לפריס סן ז'רמן בליגת האלופות באמצע השבוע שעבר, ולאחר שווילי סאניול נכנס לנעליו באופן זמני, ותומאס טוכל ולואי ואן חאל הוזכרו כמועמד לרשת אותו באופן קבוע, הגיעה ההחלטה של ראשי המועדון.

היינקס בן ה-72 שב לקדנציה רביעית במועדון, לאחר שזו האחרונה היתה המוצלחת ביותר שלו. ב-2013 הוליך את באיירן לטרבל, ובסיומו הודיע על פרישה. "אני יכול להבטיח שלא אאמן יותר, זו פרידה ראויה", אמר אז לתקשורת.

באיירן, שלא ניצחה בשלושת משחקיה האחרונים בכל המסגרות, מדורגת שנייה אחרי שבעה מחזורים בגרמניה, מרחק חמש נקודות מהמוליכה בורוסיה דורטמונד. הופעת הבכורה של היינקס על הקווים תגיע ב-14 באוקטובר, מול פרייבורג. ארבעה ימים לאחר מכן יארח את סלטיק בליגת האלופות.

עוד בנושא:

דיווח: יופ היינקס סיכם עד תום העונה כמאמן באיירן מינכן
מרקו רויס: "הייתי מוותר על כל הכסף כדי להבריא ולחזור לשחק"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully