וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: ג'רל מקניל לא צפוי לשחק נגד הפועל חולון

6.10.2017 / 14:53

הגארד האמריקאי (30, 1.91) שחתם במדים האדומים בסוף השבוע שעבר, ינחת בישראל פחות מ-48 שעות לפני המשחק ולא אמור להיות חלק מהסגל. במועדון מעריכים כי הדרייב אין יהיה מלא למשחק החם של מחזור הפתיחה

שחקן באמברג ג'רל מקניל. GettyImages
הבכורה תידחה. מקניל/GettyImages

הפועל תל אביב תעלה מחרתיים (ראשון) למשחק הליגה הראשון לעונת 2017/18 כשתפגוש בבית את הפועל חולון, אך היא צפויה לעשות זאת עם שלושה זרים בלבד, כפי ששיחקה לאורך רוב משחקי ההכנה. הגארד ג'רל מקניל, שחתם בקבוצה בסוף השבוע שעבר, ינחת רק היום בלילה בישראל, שבוע אחרי חתימתו, ויערוך רק אימון אחד במדי הקבוצה, ביום שבת. במועדון העריכו שגם אם יצליחו להעביר אותו את הבדיקות הרפואיות ולרשום אותו באיגוד הכדורסל בזמן, הוא לא ישחק בשל העובדה כי לא התאמן מעל חודש, ולא מכיר עוד את התרגילים של הקבוצה.

מקניל (30, 1.91) השלים ארבע עונות מוצלחת במכללת מארקט אך לא נבחר בדראפט ה-NBA. לאחר מספר שנים בליגת הפיתוח ושישה משחקים במדי פיניקס סאנס ב-2014/15 החל את הקריירה האירופית שלו - תחילה באריס סלוניקי (14.4 נקודות, 4.3 ריבאונדים, 2.2 אסיסטים למשחק ביורוקאפ) ולאחר מכן, אשתקד, בבאמברג, בה חתם בדצמבר 2016. ב-15 משחקי יורוליג העמיד ממוצעים של 3.9 נקודות, 1.9 ריבאונדים ו-1.1 אסיסטים למשחק. מול באסקוניה רשם את משחק השיא שלו - 17 נקודות. בתחילת הקיץ חתם לשנתיים בשטרסבורג, אך בחלוף מספר שבועות הודיעה הקבוצה על "פרידה הדדית" של הצדדים אחד מהשני.

מי שכן יעמדו לרשותו של המאמן הם שלישיית הזרים ג'ף אלן, מאט האוורד וטייווין מקי שכולם יצאו חבולים מהדרבי בגביע ווינר ביום ראשון האחרון. השלושה נבדקו לאחר המשחק ונמצאו כשירים כשהם עורכים את ההכנה לצד חבריהם לקבוצה. במועדון מאמינים כי הדרייב אין יהיה מלא למשחק הראשון של העונה, בתקווה ליציאה לדרך חדשה עם ניצחון במשחק הפתיחה של העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully