וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: סילבן לנדסברג קלע 22 נקודות בתבוסה של אסטודיאנטס

אקס מכבי תל אביב ערך בכורה בליגה הספרדית והיה הבולט בקבוצתו, אך לא מנע הפסד ב-18 הפרש - 94:76 בחוץ מול באסקוניה. ריאל מדריד וברצלונה עם שני ניצחונות משני משחקים

שחקן מכבי תל אביב סילבן לנדסברג. GettyImages
היחיד בקבוצתו בדאבל פיגרס. סילבן לנדסברג/GettyImages

סילבן לנדסברג קלע הערב (חמישי) 22 נקודות במשחקו הראשון במדי אסטודיאנטס בליגה הספרדית, אך לא הצליח למנוע הפסד חוץ 94:76 מול באסקוניה החזקה. אקס מכבי תל אביב שיחק 28 דקות והיה היחיד בקבוצתו שקלע בספרות כפולות, אך עשה את זה עם 1 מ-7 בלבד מחוץ לקשת והסתפק בשני ריבאונדים ואסיסט אחד. אילימאן דיופ קלע 15 והוביל חמישה שחקנים בספרות כפולות אצל הבאסקים.

סגנית האלופה ריאל מדריד קיימה את משחקה השני בליגה ונותרה מושלמת אחרי 80:87 בחוץ על בילבאו. אנתוני רנדולף סיפק משחק נהדר עם 26 נקודות ו-9 כדורים חוזרים, כשלוקה דונצ'יץ' הצעיר והכישרוני הוסיף 13 ו-8 ריבאונדים משלו, והבלאנקוס נחלצו מפיגור ברבע האחרון.

גם ברצלונה השיגה ניצחון שני, והיא עבדה קשה בדרך ל-72:74 דרמטי בדרבי החוץ מול חובנטוד בדאלונה. המארחת סגרה פיגור של חמש נקודות ב-20 השניות האחרונות, אך במהלך המסיים היה זה תומא הרטל הצרפתי שסחט שתי זריקות בשנייה האחרונה וגם דייק בהן כדי להכריע את המשחק. קווין סראפין קלע 14 למנצחת, ראקים סנדרס הוסיף 13 והרטל סיים עם 5 בלבד, אך עם שתי הזריקות המכריעות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully