וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל אילת: מייק רוסאריו חתם, לא צפוי לשחק נגד מכבי תל אביב

5.10.2017 / 19:46

הגארד הפורטו ריקני בן ה-26 הצטרף לסגל של מאיר טפירו כזר החמישי, אך ככל הנראה יחמיץ את מחזור הפתיחה. שיחק אצל בילי דונובן במכללת פלורידה ולאחרונה בקבוצת פיראטאס דה קוובראדיז'ס

לירון מולדובן

בווידאו: הפסדה של הפועל אילת למכבי ראשון לציון ברבע גמר גביע ווינר

הפועל אילת הודיעה הערב (חמישי) על החתמת זר נוסף בדמותו של מייק רוסאריו. הגארד הפורטו ריקני בן ה-26 יהיה הזר החמישי בסגל של מאיר טפירו, אך הוא לא צפוי ליטול חלק במחזור הפתיחה של ליגת העל מול מכבי תל אביב. הוא מצטרף במצבת הזרים לג'ורדן לויד, אלאנדו טאקר, דימיטריוס טרידוול ודנזל באולס.

מייק רוסאריו במדי פלורידה, מרץ 2013. AP
עבר במכללת פלורידה. מייק רוסאריו/AP

רוסאריו, בן 26, 1.91 מטר, משחק בעמדות הרכז והקלע. הוא שיחק בקולג' במדי ראטגרס ולאחר מכן עבר לפלורידה, שם שיחק תחת בילי דונובן, כיום מאמן אוקלהומה סיטי ת'אנדר. בתיכון הוא נבחר ל"מקדונלדס אול אמריקן" ובקולג' לחמישייה השנייה של ה-SEC ב-2013. לאחר מכן החל בקריירה מקצוענית, תחילה בלאונס דה פונסה מפורטו ריקו ובהמשך בליגה הפולנית, בשצ'צ'ין. משם עבר לרוחוס ורהקרוס המקסיקנית ושב לפורטו ריקו, תחילה לקאנגרחרוס דה סנטורקה ומשם לפיראטאס דה קוובראדיז'ס, ממנה הגיע כעת לאילת. בפורטו ריקו הוא זכה באליפויות ב-2014 וב-2015 ובעונה שעברה נבחר לשחקן השישי של העונה בליגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully