וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כספי זכה למחמאות בבכורה: "הוא נראה מרשים, ניצל את ההזדמנות"

הפורוורד הישראלי סיפק שש נקודות ב-12 דקות בהפסד של הווריירס לוולבס: "אגרסיבי ואפקטיבי, לא כפה את עצמו על המשחק והראה גם רגשות. בסך הכול, הוא הביא הרבה אנרגיות חיוביות"

צילום מסך

בעוד 12 ימים תיפתח אלופת ה-NBA, גולדן סטייט ווריירס, את העונה שלה עם משחק ביתי מרתק מול יוסטון. בינתיים, הקבוצה של סטיב קר מטיילת במזרח, שם הפסידה הבוקר (חמישי) בשנזן, סין, 111:97 מול מינסוטה. הווריירס כבר הובילו ב-13 הפרש, אך הורידו הילוך משמעותית אחרי הרבע הראשון וספגו הפסד שני בהכנה, אחרי ה-108:102 מול דנבר בליל שבת. ביום ראשון (7:00) הם שוב ישחקו בסין נגד הוולבס ואת משחקי קדם העונה שלהם יינעלו באורקל ארינה הביתי, נגד סקרמנטו, ביום שישי הבא.

מי שלא שיחק בהפסד לנאגטס בשל יום הכיפורים וערך הבוקר את הופעת הבכורה שלו במדי גולדן סטייט הוא עומרי כספי, שתרם שש נקודות ב-12 דקות. הפורוורד הישראלי קלע ב-3 מ-5 מהשדה, קטף צמד ריבאונדים, חילק אסיסט והוסיף גם חסימה, איבוד ושלוש עבירות, כשהוא מסיים עם 0 בדיוק במאזן הפלוס/מינוס שלו (הנתון השישי בטיבו בקבוצה).

עוד בנושא:

עומרי כספי קלע 6 נקודות בבכורה, גולדן סטייט הפסידה 111:97 בידי מינסוטה
טרום עונה: 7 נקודות לווייד בבכורה, ספתח לא רע לבן סימונס בפילדלפיה
ה-GM קבעו: גולדן סטייט תהיה האלופה, לברון ג'יימס יזכה ב-MVP

עומרי כספי גולדן סטייט ווריירס מול מינסוטה טימברוולבס. GettyImages
למרות התוצאה, בכורה מוצלחת עבורו. כספי/GettyImages

מארק מדינה, עיתונאי ה"מרקורי ניוז" המסקר את הווריירס, פרסם לאחר המשחק טור ובו חמש תובנות מההתמודדות בסין. הקטע החמישי בטור הוקדש לכספי, שזכה ללא מעט מחמאות: "כספי נראה מרשים בבכורה שלו בווריירס", כתב מדינה, "הפורוורד המחליף החדש של הקבוצה לא שיחק במשחק הראשון בגלל הצום, אבל היה אגרסיבי ואפקטיבי מאוד במשחק הזה. הוא עלה מהספסל והוציא את המקסימום מכל הזדמנות שקיבל, מבלי לכפות את עצמו על המשחק. במהלך אחד, הוא תקף את הסל וסיים עם הנקודות. במהלך אחר, הוא חתם לכיוון הצבע וקרא בצורה מושלמת את המסירה בעין עקומה שסיפק לו אנדרה איגודאלה. בנוסף, הוא גם הראה קצת רגשות, כאשר נותר מתוסכל משריקה נגדו. בסך הכול, הוא הביא הרבה אנרגיות חיוביות".

קליי תומפסון, שסיים עם 13 נקודות ב-24 דקות, סיכם את המשחק: "מן הסתם, זו לא הייתה התוצאה שרצינו, אבל היה משחק נהדר, מול קהל נפלא עם אנרגיות מיוחדות. ראיתי הרבה אוהדים של הווריירס כאן ושנזן הייתה נפלאה. אני מתרגש לראות עכשיו את שנגחאי ומקווה לתת שם עוד הופעה טובה"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully