וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב הודיעה: נוריס קול יהיה בסגל מול עירוני נהריה

4.10.2017 / 19:13

רכז הצהובים החלים מפציעה ויקבל דקות מוגבלות בגמר גביע ווינר (חמישי, 21:00, ספורט 5), קיין וג'קסון בחוץ. הקבוצה של נבן ספאחיה תחפש את הזכייה השביעית שלה בטורניר ההכנה לעונה

one

התואר הראשון של הכדורסל הישראלי לעונת 2017/18 יחולק מחר (חמישי), בתום גמר גביע ווינר בחולון בין מכבי תל אביב לעירוני נהריה (21:00, שידור ישיר בספורט 5). הצהובים הגיעו לגמר אחרי שגברו ברבע הגמר על הפועל תל אביב 80:81, ובחצי הגמר על מכבי ראשון לציון 60:86. מנגד בנהריה הפתיעו רבים שהגיעו למעמד הזה, בעיקר אחרי שגברו ברבע הגמר על הפועל ירושלים 84:87, ובחצי הגמר על הפועל גלבוע/גליל 82:88. ההערכות הן שכ-3,500 צופים יגיעו לאולם החדש בחולון.

מכבי תל אביב פרסמה את הסגל שלה לקראת ההתמודדות, ומי שנכלל בו הוא נוריס קול, שהחלים מפציעה ויקבל דקות מוגבלות. ודיאנדרה קיין ופייר ג'קסון לא יכללו בסגל של ספאחיה גם הפעם. הצהובים נהנו ממשחק קל בחצי הגמר נגד מכבי ראשון לציון, מה שאפשר להם להכניס כמה שחקנים לעניינים, ביניהם ג'ייק כהן, מי שהכי הרשים היה ג'ון דיברתולומיאו. מי שעדיין לא נכנס לעניינים בקבוצה של נבן ספאחיה הוא הכישרון המעניין ג'ונה בולדן, שאמור לקלוע באחוזים טובים מחוץ לקשת, אך עד כה לא עשה זאת. אם תזכה מכבי בתואר, היא תעשה זאת בפעם השביעית בתולדותיה.

עירוני נהריה מגיעה לגמר גביע ווינר השני שלה, כשבראשון, בשנת 2008, הפסידה להפועל ירושלים במלחה 84:69. הקבוצה של אריק אלפסי, שגם הרשימה במשחקי ההכנה לעונה, נראתה טוב מאוד ברבע ובחצי הגמר, והציגה בעיקר את שני הזרים המובילים שלה - אלכס יאנג וקורי וובסטר שקלעו 24.5 ו-24 נקודות בהתאמה עד כה. בנהריה מקווים שימשיכו בכושרם הנוכחי, ורוצים גם לקבל תפוקה כלשהי מיפתח זיו, שנפגע קלות ברבע הגמר ורשם בשני המשחקים עד כה רק 2.5 נקודות בממוצע. "זה משחק חשוב בשבילנו, אני לא יודע יותר מדי על מכבי, אבל הם תמיד קבוצה טובה, אם נבוא באותה אינטנסיביות כמו היום, יש לנו סיכוי גם במשחק הזה", אמר קורי וובסטר לקראת המשחק. חמישה אוטובוסים יצאו מהעיר הצפונית עם צאת חג הסוכות לכיוון חולון, כשבמועדון מעריכים שכ-300 אוהדים יתמכו בקבוצה במעמד.

קורי וובסטר שחקן עירוני נהריה. ברני ארדוב
"יש לנו סיכוי". קורי וובסטר/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully