וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלילה בין רביעי לחמישי: מכבי חיפה פוגשת את יוטה ג'אז

4.10.2017 / 10:32

בפעם השביעית בהיסטוריה של המועדון תפתח הקבוצה של ג'ף רוזן מסע משחקים נגד קבוצות NBA, כשתשחק נגד הקבוצה מסולט לייק סיטי (4:00, ספורט 5). ג'וש סמית' וסמארדו סמואלס יערכו בכורה

אדריאן הרבשטיין
עופר רחימי מאמן מכבי חיפה עוז בלייזר. ברני ארדוב
מבחן רציני ראשון. רחימי ובלייזר/ברני ארדוב

בפעם השביעית בהיסטוריה של המועדון, תחנוך הלילה (בין רביעי לחמישי) מכבי חיפה את מסע המשחקים שלה בארצות הברית מול קבוצות ה-NBA כשתפגוש בסולט לייק סיטי את יוטה ג'אז (4:00, שידור ישיר בספורט 5). הירוקים פוגשים את יוטה בפעם הראשונה, כשהם מדורגים במקום השני מבין הקבוצות הבינלאומיות במפגשים מול קבוצות מהליגה הטובה בעולם.

חיפה הגיעה ליוטה ביום ראשון וערכה מספר אימונים במתקן האימונים באוניברסיטת יוטה. עם הגעת הקבוצה למקום הצטרף לאימונים אלוף ההטבעות של האולסטאר לשעבר ג'וש סמית', שמנסה לעשות את דרכו בחזרה לליגה הטובה בעולם, והוא אחד משני שחקני חיזוק של הירוקים במסע הנוכחי לצד סמארדו סמואלס, שהצטרף לקבוצה אתמול. בחיפה מאמינים שניתן לייצר מסע תחרותי ומעניין שיעזור לקבוצה הן בגיבוש והן בצד המקצועי לקראת המשך הדרך. במשחקי ההכנה עד כה הקבוצה של עופר רחימי לא הרשימה במיוחד, בעיקר בשל פציעות וסגל דליל יחסית מתחת לסלים. בשל מסע המשחקים הנוכחי, שיכלול בהמשך משחקים נגד אינדיאנה פייסרס ופורטלנד טרייל בלייזרס, נדחה משחק הליגה הראשון של הירוקים נגד מכבי ראשון לציון מיום ראשון הקרוב ל-27 באוקטובר.

עבור יוטה ג'אז, אחת הקבוצות המתפתחות ב-NBA בשנים האחרונות, ומועמדת רצינית לשוב לפלייאוף המערב גם העונה, מדובר במשחק הכנה שני אחרי שהביסה במשחק הראשון את סידני קינגס האוסטרלית 84:108. הסגל של קווין סניידר כולל כמה כוכבים ביניהם הסנטר הצרפתי רודי גובר, שחקן החיזוק הטרי ריקי רוביו, הגארד המוכשר רודני הוד והפורוורד דריק פייבורס. שני פרצופים מוכרים יקבלו את פניהם של חיפה - הקלע האוסטרלי ג'ו אינגלס, אקס מכבי תל אביב, ושחקנה של גלבוע/גליל בעונה שעברה אריק גריפין, שמנסה לתפוס מקום בסגל הסופי של חיפה. הגארד דונובן מיטשל והרכז ראול נטו נמצאים בספק למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully