וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קדם עונה: כרמלו וג'ורג' בלטו בבכורה, אך הפסידו ליוסטון ופול

אנתוני קלע 19 במחצית הראשונה, ג'ורג' הוסיף 15 ו-5 ריבאונדים, אך אוקלהומה סיטי נכנעה 104:97 לרוקטס, שקיבלו הופעת בכורה מעודדת מהרכז (11 נקודות ו-7 אסיסטים). ברוקלין גברה על הניקס

כרמלו אנתוני, אוקלהומה סיטי ת'אנדר, מול ג'יימס הארדן, יוסטון רוקטס. AP
יעילות מרשימה. אנתוני מול הארדן/AP

משחקי קדם העונה ב-NBA זימנו לנו הלילה (בין שלישי לרביעי) מפגש בין שתיים מהקבוצות היותר מסקרנות העונה, אוקלהומה סיטי ויוסטון, שנחשבות גם למועמדות הבולטות ביותר לתת פייט לגולדן סטייט העוצמתית במערב. הת'אנדר קיבלו הופעות בכורה לא רעות בכלל מצמד הכוכבים החדשים, פול ג'ורג' וכרמלו אנתוני. מלו בלט במיוחד עם 19 נקודות - כולן במחצית הראשונה בה להט - לצד 4 ריבאונדים. ג'ורג' הוסיף 15 ו-5 ריבאונדים, בעוד הצלע השלישית של הביג ת'רי, ראסל ווסטברוק, ישב בחוץ ולא שותף.

גם עבור הרוקטס היה זה ניסוי הכלים הראשון יחד עם כריס פול. CP3 פתח לצד חברו החדש לקו האחורי עמוס הכישרון של יוסטון, ג'יימס הארדן, וסיים עם 11 נקודות ו-7 אסיסטים ב-24 דקות. הארדן הציג משחק אופייני שלא הושפע יותר מדי מהנוכחות של פול, ולראייה השורה הסטטיסטית הטיפוסית - 16 נקודות, 10 אסיסטים ולא פחות מ-7 איבודים ב-29 דקות. זה הספיק לרוקטס, שנהנו גם מ-21 נקודות של אריק גורדון מהספסל, כדי לנצח 97:104.

במשחק קדם עונה מעניין נוסף, ברוקלין גברה 107:115 על הניקס בדרבי של התפוח הגדול. דיאנג'לו ראסל, שאף הוא ערך הופעות בכורה במדי הנטס, הצטיין עם 19 ו-4 אסיסטים. מנגד, טים הארדווי ג'וניור בלט אצל הניקס עם 17 ו-7 ריבאונדים, אנס קאנטר קלע בדיוק את אותו מספר נקודות, ואילו קריסטאפס פורזינגיס הסתפק ב-15 ו-5 ריבאונדים.

כריס פול, יוסטון רוקטס, מול כרמלו אנתוני, אוקלהומה סיטי ת'אנדר. AP
הארדן נראה טבעי לצידו. כריס פול קולע מעל כרמלו/AP
פול ג'ורג', אוקלהומה סיטי ת'אנדר, מול ג'יימס הארדן, יוסטון רוקטס. AP
בכורה סולידית. ג'ורג'/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully