וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוקדמות היורופקאפ: הרצליה הפסידה 68:65 לפורטו במשחק הראשון

הקבוצה של מיקי גורקה מחקה פיגור 12 ברבע האחרון וכבר עלתה ליתרון, אך לא תפקדה בדקות הסיום. במשחק הבא, שיערך ב-11 באוקטובר, היא תצטרך לנצח בארבע נקודות ומעלה כדי לעלות לשלב הבתים

שחקן בני הרצליה שון דאוסון. מגד גוזני
איבוד מיותר בדקה האחרונה. דאוסון/מגד גוזני

בני הרצליה פתחה הערב (שלישי) את שלב המוקדמות האחרון ביורופקאפ ברגל שמאל, לאחר שהפסידה 68:65 בביתה לסגנית אלופת פורטוגל, פורטו. המשמעות: הרצליה תסחוב למשחק השני והמכריע שיערך ב-11 באוקטובר מינוס שלוש נקודות, ותצטרך לנצח בו בהפרש של ארבע נקודות ומעלה כדי להעפיל לשלב הבתים.

הרבע הראשון היה שקול והסתיים ביתרון שתי נקודות לזכות הרצליה, אבל החל מאותה נקודה הפורטוגלים השתלטו על המשחק, ובמהלך הרבע השני עלו ליתרון השיא שלהם במשחק, של 13 נקודות. הרצליה ניסתה לחזור למשחק, להפוך או לכל הפחות לצמק את היתרון הגבוה, אבל לא הצליחה לעשות זאת במשך דקות ארוכות. עם פתיחת הרבע האחרון חזר היתרון הפורטוגלי לעמוד על 12 נקודות, אבל אז הרצליה התעוררה, צמצמה ושתי דקות וחצי לסיום אף עלתה ליתרון ראשון אחרי זמן רב, של נקודה. לצערה, ההגנה לא תפקדה בפוזשנים הבאים ופחות מדקה לסיום, שון דאוסון רשם איבוד כדור שלומיאלי שחרץ את גורלה ונתן לפורטו את המשחק בידיים.

ג'ף אדריאן וטוריאן גרין קלעו 14 נקודות כל אחד עבור הרצליה, בעוד דאוסון שהצטיין במשחקים הקודמים הסתפק ב-10 נקודות בלבד באחוזים רעים (5 מ-13 מהשדה), כשהוא מוסיף 8 ריבאונדים אך גם 5 איבודים. חליל קנאסביק הוסיף 8, 5 ריבאונדים ו-5 אסיסטים, אבל גם התפוקה הסבירה מהזרים לא טשטשה את העובדה שהרצליה סבלה ממשחק התקפי חלש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully