וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד סיכמה עם קלמן פרפליץ', צ'ייסון רנדל הצטרף רשמית

בספרד מדווחים שהגארד הסלובני שפרץ באליפות אירופה סיכם במועדון הפאר ויחבור אליו בעונה הבאה. הרכז צ'ייסון רנדל כבר חתם רשמית, ספאנוליס על דונצ'יץ': "כישרון של פעם ב-50 שנה"

קלמן פרפליץ' שחקן נבחרת סלובניה. רויטרס
פרס ראוי על אליפות נהדרת. פרפליץ'/רויטרס

ריאל מדריד קרובה להחתים את הגיבור המפתיע של היורובאסקט, קלמן פרפליץ', לעונה הבאה. הסלובני בן ה-24, שלהט עם 21 נקודות בגמר מול סלובניה ניצחה את סרביה ובלט לאורך כל האליפות, פתח את העונה במדי פריס-לוולואה הצרפתית, ואחרי שלושה מחזורים הוא מוליך את טבלת הקלעים של הליגה עם 21.3 נקודות למשחק. על פי דיווחים בספרד, הוא כבר סיכם את כל תנאיו ואמור להצטרף לריאל בתום העונה הנוכחית.

מוקדם יותר היום (שלישי) אושר רשמית כי הגארד צ'ייסון רנדל (1.88, 24) חתם בריאל. רנדל שיחק בעבר בנימבורק הצ'כית ובעונה החולפת שיחק תקופה קצרה בפילדפיה ובניקס. "אין אף קבוצה גדולה יותר באירופה. לריאל יש היסטוריה עשירה ואני מאושר ומרגיש מבורך להיות חלק מזה", אמר רנדל לתקשורת הספרדית היום.

עוד בריאל מדריד: ואסיליס ספאנוליס מהלל את לוקה דונצ'יץ' ואומר ש"כישרון כזה צומח אולי פעם ב-50 שנה". כוכב אולימפיאקוס הוסיף ש"לוקה הוכיח ביורובאסקט מאיזה חומר הוא קורץ. הנוכחות שלו על ומחוץ למגרש מוכיחה שהוא השחקן שאתה רוצה שיוביל את הקבוצה שלך. הוא תופעה מיוחדת במינה. הבגרות והכישרון שלו זה משהו מיוחד, כולם צריכים לברך שנפל בחלקם לצפות בו".

לוקה דונצ'יץ', נבחרת סלובניה. AP
גם ספאנוליס מהלל. דונצ'יץ'/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully