וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות שהושעה לארבע שנים: אמאדי אנג'איי שיחק במדי אבלינו

3.10.2017 / 16:37

הסנטר שהושעה לאחר שנכשל בבדיקת סמים בעת ששיחק בהרצליה שיחק במחזור הפתיחה בליגה האיטלקית. ברשות למניעת סמים בספורט פנו בדחיפות ל-WADA: "נמצאים בהליך בירור". בחודש שעבר שותף גם באליפות אפריקה

אמאדי אנג'אי שחקן בני הרצליה. מגד גוזני
ייענש פעם נוספת? אנג'איי/מגד גוזני

סנטר בני הרצליה בעונה שעברה אמאדי אנג'איי הושעה בשבוע שעבר על ידי בית הדין של WADA בישראל לארבע שנים מכל פעילות של פיב"א, לאחר שנכשל בבדיקת סמים במהלך העונה שעברה. למרות ההודעה על ההשעייה, פתח אמש (שני) אנג'איי בחמישייה של קבוצתו האיטלקית החדשה אבלינו ושיחק 13 דקות בניצחון הביתי על רג'יו אמיליה, למרות שלא קלע. באיטליה פורסם בסוף השבוע כי ההשעייה של אנג'איי תקפה רק בישראל וכי הוא יכול לשחק במקומות אחרים.

אלא שברשות למניעת סימום בספורט בישראל לא מתכוונים לנוח ולאפשר את שיתופו של אנג'איי בליגה האיטלקית. אתמול בלילה פנה היועץ המשפטי של הארגון, עו"ד כרמל נפתלי, לנציג WADA היושב במונטריאול ותהה מדוע אנג'איי יכול לשחק בליגה האיטלקית, שכן השעייתו הוזנה במערכת הממוחשבת של הארגון. הבוקר העביר נפתלי הודעה דחופה לארגון, ואף שוחח עם גורמים בפיב"א כדי לברר את הנושא.

"הופתענו מאוד מעצם שיתופו של השחקן, ואנחנו נמצאים בהליכים כדי לברר ולנסות לטפל בנושא הזה", אמר היום לוואלה! ספורט פרופסור שאול שרייבר, יו"ר הרשות למניעת סימום, "הנושא הזה מתמהמה מזה זמן רב, ואני יודע שבעקבות פנייה שלנו בחודש שעבר, הוא הושעה מהופעתו באליפות אפריקה. אני רק יכול לתהות מדוע החליטו כן לאפשר לו לשחק". אגב, למרות טענתו של שרייבר, אנג'איי אכן היה חלק מנבחרת סנגל באליפות אפריקה.

"אני לא יכול להבטיח שהשחקן לא ישחק במחזור הבא, אבל אנחנו פנינו לגורמים המטפלים כדי לבדוק את הנושא הזה", המשיך שרייבר, "אין WADA מקומי, WADA זה ארגון בינלאומי, אנחנו לא משוחחים עם האיגודים המקומיים אלא עם WADA ופיב"א".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully