וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'וש סמית' הצטרף למכבי חיפה: "אראה לקבוצות NBA שיש לי מה לתת"

3.10.2017 / 16:19

הפורוורד בעל הרזומה המרשים חבר לירוקים למסע המשחקים בארה"ב, במטרה לקבל חוזה באחת מקבוצות ה-NBA. צפו בו מתאמן במדים הירוקים: "אף אחד בליגה לא ראה אותי קרוב לשנה"

ג'וש סמית. AP
מכבי חיפה תתן לו את הבמה. ג'וש סמית'/AP

מעטות הפעמים ששחקן בעל רזומה כמו זה של ג'וש סמית' משחק עבור קבוצה ישראלית, אבל בלילה שבין חמישי לשישי זה יקרה, כשהפורוורד הוותיק, לשעבר אלוף ההטבעות של ה-NBA, ילבש את מדי מכבי חיפה במשחק ההכנה מול מול יוטה. למרות ממוצעי קריירה מרשימים של 14.6 נקודות, 7.5 ריבאונדים, 3.1 אסיסטים ו-1.9 חסימות, סמית' בן ה-31 נפלט מהליגה הטובה בעולם בשנה שעברה והעביר את העונה החולפת בסין. כעת הוא מקווה לחזור לקדמת הבמה, ומכבי חיפה, שתשחק מול מספר קבוצות NBA גם הקיץ, תתן לו את האפשרות להקפיץ מחדש את המנייה שלו.

סמית' לא ימשיך במכבי חיפה לעונה עצמה, ומקווה להציג את יכולותיו המוכרות מהעבר במסע של הירוקים בארצות הברית. "המטרה שלי פחות או או יותר היא לתת הזדמנות לקבוצות NBA שלא ראו אותי קרוב לשנה רק לראות שעדיין יש לי הרבה מה לתת ומועיל לקבוצה שלהם ולעזור להם במהלך העונה, וגם אחריה", אמר סמית'. "זו הזדמנות טובה לשחק מול יוטה, אינדיאנה ופורטלנד, אלה שלוש קבוצות NBA שיוכלו לראות אותי".

לסיום אמר סמית' ש"שמעתי שיראל מדהימה, שמעתי שזה מקום שאני חייב לבקר בו. אעשה את זה בעתיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully