וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטיס קציקאריס: "זה היה משחק טוב כדי לדעת איפה אנחנו עומדים"

2.10.2017 / 21:21

מאמן הפועל ירושלים מצא נקודה חיובית אחרי ההפסד 87:84 לעירוני נהריה ברבע גמר גביע ווינר: "זה יכול לקרות כי לא התאמנו הרבה ביחד כקבוצה". אלפסי: "אנחנו קבוצה צעירה ורעבה"

הפועל ירושלים הודחה הערב (שני) ברבע גמר גביע ווינר אחרי 87:84 מול עירוני נהריה. האלופה, שזכתה בתואר בעונה שעברה, סיימה את דרכה כבר במשחק הראשון.

עוד בנושא:
הפועל ירושלים הודחה ברבע גמר גביע ווינר

פוטיס קציקאריס מאמן הפועל ירושלים. ברני ארדוב
קציקאריס/ברני ארדוב

מאמן ירושלים פוטיס קציקאריס אמר בסיום: "ציפיתי שיהיה יותר איזון בין המחציות. שיחקנו טוב בחלק הראשון של המשחק, ואז ניסינו למצוא את הכימיה בתוך הסגל, ואז ירדנו בגישה, הם קלעו סלים קלים מדי, לא שמנו את הגוף, וזה הפך להיות מתסכל. זה היה משחק טוב בשבילנו לראות איפה אנחנו נמצאים, ונצטרך לעבוד בימים הבאים. זה יכול לקרות, כי לא התאמנו הרבה בתור קבוצה, והמטרה שלנו כרגע זה ליצור רוטציה ולייצר כימיה, אז יש לנו פערים, זה נורמלי בשבילי".

על היכולת של אלן אומיץ' אמר היווני: "הוא צריך את הזמן להתאקלם. רציתי יותר אגרסיביות ובגלל זה הוא לא שיחק יותר מדי במחצית השנייה. הבעיה העיקרית שלנו הייתה שאין לנו יותר מדי זמן להתאמן. עכשיו אנחנו צריכים להגיב, אנחנו יודעים את המציאות, כולם רוצים לנצח אותנו כי אנחנו האלופים. צריכים להיות מוכנים להלחם על כל כדור. אנחנו צריכים זמן כדי לעבוד, זה מה שנעשה מעכשיו כל יום, אנחנו חסרים עדיין בתקשורת, האימונים יעזרו לנו. נצטרך להתכונן למשחק ביום ראשון".

מאמן נהריה אריק אלפסי: "יש אצלנו שחקנים רעבים להצליח ולהוכיח את עצמם, אנחנו קבוצה צעירה ורעבה. צריכים לשחק יותר טוב בדקות הקריטיות. הייתי קונה ניצחון כזה לפני ארבעה חודשים. זה קשה לבנות קבוצה חדשה, והתקציב קטן כי אנחנו לא משחקים באירופה". המצטיין בנהריה קורי וובסטר הוסיף: "אני רוצה להודות לחברים לקבוצה, לכולם מגיע קרדיט. הגענו יחד לזריקות טובות. כולם עובדים קשה, אנחנו מנסים להשתפר יחד, זו רק תחילת העונה אבל אנחנו מפוקסים ורוצים להשתפר. אנחנו צריכים לדאוג אחד לשני על המגרש ולעשות הגנה יחד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully