וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייג'ינג: גרבינייה מוגורוסה נאלצה לפרוש בשל מחלה

המדורגת 1 בעולם הייתה בפיגור 6:1, 2:0 מול ברבורה סטריצובה הצ'כית ונאלצה לפרוש: "זה מרגיש קשה מאוד, נדבקתי בווירוס כשהייתי בווהאן". גם סלואן סטיבנס הפסידה. דארסי הפתיע את קרניו בוסטה

גרבינייה מוגורוסה טניסאית ספרדייה. GettyImages
נאלצה לפרוש. מוגורוסה/GettyImages

גרבינייה מוגורוסה סיימה היום (שני) מוקדם מאוד את דרכה בטורניר בייג'ינג מסבב הפרמייר של ה-WTA. הספרדייה, המדורגת ראשונה בעולם, נאלצה לפרוש בגלל מחלה בזמן שפיגרה 6:1, 2:0 מול ברבורה סטריצובה הצ'כית הוותיקה. מוגורוסה לא חשה בטוב, לכן נאלצה לקרוא לרופאה שתטפל בה, אבל זה לא היה מספיק והיא נאלצה לפרוש.

"זה קשה מאוד, נדבקתי בווירוס כשהייתי בווהאן", אמרה הספרדייה שזכתה בטורניר בייג'ינג ב-2015, "לא יכולתי לתפקד היום. הכי קל זה פשוט לא לעלות למגרש, אבל אני רוצה תמיד לתת לזה סיכוי אחרון, לעלות למגרש, לחבוט כמה כדורים, לראות איך אני מרגישה ולנסות לשנות את הדברים. אני לא רוצה לפרוש מהטורניר לפני שהוא נפתח".

אלופת ארצות הברית סלואן סטיבנס האמריקאית, המדורגת 17 בעולם, ממשיכה בהנגאובר אחרי התואר הענק והודחה בסיבוב הראשון אחרי 6:3, 6:0 מול בת ארצה כריסטינה מקהייל (71), שעשתה את כל הדרך מהמוקדמות. גם אנג'ליק קרבר (12) ממשיכה לזייף והפסידה 6:4, 6:4 לאליזה קורנה הצרפתייה (37).

בטורניר בייג'ינג מסבב ה-ATP 500 הצליח סטיב דארסי הבלגי בן ה-33 (73) לרשום הפתעה גדולה כשניצח 0:6, 4:6 את העשירי בעולם פאבלו קרניו בוסטה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully