וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עולם הספורט מגיב לטבח בווגאס, לברון: "מה לעזאזל עובר על אנשים?"

כוכבי הספורט ברחבי ארצות הברית הגיבו לאירוע בו נרצחו למעלה מ-50 אנשים ונפצעו מאות. אלכס מורגן: "האהבה תנצח". הטניסאית לורה רובסון שהתה בהופעה: "היינו ממש שם. כולנו בהלם"

עריכה: שניר דבוש

הטבח שאירע הלילה (בין ראשון לשני) בלב לאס וגאס והוביל למותם של לפחות 50 אנשים ולמעלה מ-400 פצועים הותיר את העולם כולו בתדהמה ולא פסח גם על עולם הספורט.

הטניסאית הבריטית לורה רובסון סיפרה כי היא נקלעה לזירת האירוע כאשר החלו היריות. רובסון בת ה-23 צייצה בחשבון הטוויטר שלה מספר תמונות מהופעת המוזיקה במהלכה אירע מסע הירי. לאחר מכן, היא מחקה את התמונות וכאשר אחד מעוקביה שאל לשלומה, ענתה: "אני בסדר. היינו ממש שם... זה נשמע בהתחלה כמו זיקוקים ואז כולם התחילו לרוץ. ממש מפחיד".

לאחר מכן כתבה בטוויטר: "אחד החברים שלי, שהיה קרוב יותר לבמה, עזר לאנשים שספגו יריות. כולנו בהלם".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
התמונה של רובסון מההופעה/מערכת וואלה!, צילום מסך

עוד ספורטאית שנקלעה לאירוע היא הקופצת במוט האמריקאית סנדי מוריס, שזכתה במדליית הכסף באולימפיאדה האחרונה. מוריס סיפרה כי היא הייתה "ממש בצד השני של הרחוב" כאשר החלו היריות ולאחר מכן נותרה במשך חמש שעות במלון לוקסור הסמוך למקום, עד ששליטה הושגה על המצב. גם מגיש ה-MLB לשעבר, מייק טימלין, היה בהופעה וצייץ תמונה ממנה. לאחר מכן הוא כתב: "הייתי שם, כולנו בסדר. תתפללו למען הפצועים".

כמובן שגם הספורטאים הבכירים בעולם לא נותרו אדישים למראה התמונות הקשות. לברון ג'יימס צייץ: "מתפלל עבור וגאס!! מה לעזאזל עובר על אנשים? אני שולח תפילות לכל המשפחות". כוכבת נבחרת ארצות הברית בכדורגל, אלכס מורגן, צייצה: "נשבר הלב כששומעים על מה שקרה בווגאס. האהבה תנצח. האהבה תנצח".

כריס פול כתב: "המחשבות והתפילות שלי עם כל אלה שנפגעו באירוע הנורא הזה" ואילו מארק קיובן כתב: "אנו חולקים את הכאב עם אלה שאיבדו את יקיריהם ומתפללים לשלום הפצועים".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully