וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשלישי: בני הרצליה מארחת את פורטו במוקדמות היורופקאפ

2.10.2017 / 16:44

הקבוצה של מיקי גורקה תרצה לפתוח פער משמעותי במשחק הראשון מבין שניים בשלב המוקדמות האחרון כשתפגוש באולמה הביתי את סגנית אלופת פורטוגל (19:30, 5+ לייב)

one

בני הרצליה תעלה מחר (שלישי) למשחק הראשון בשלב המוקדמות השני והאחרון של היורופקאפ כשתפגוש את פורטו (19:30, שידור ישיר ב-5+ לייב), סגנית אלופת פורטוגל. הקבוצה של מיקי גורקה צלחה בשלב המוקדמות הראשון את המשוכה הפולנית של סטאל אוסטרוב, וכעת תצטרך לעבור את הקבוצה הפורטוגלית הלא פשוטה, כשהגומלין נקבע ליום רביעי הבא, ה-11 באוקטובר.

שחקן בני הרצליה שון דאוסון. מגד גוזני
הרצליה רוצה לעבור עוד שלב? דאוסון/מגד גוזני

את הרצליה מוביל בינתיים שון דאוסון, שחקן הרכש שהגיע ממכבי ראשון לציון עם 18.5 נקודות ו-6 ריבאונדים למשחק, כשהשחקן השני הבולט בסגל הוא טוריאן גרין שרושם 17 נקודות ו-4 אסיסטים בממוצע. בהרצליה מקווים כי גם ג'ף אדריאן, שהצטרף מאוחר יחסית לקבוצה, ייכנס לעניינים, אחרי שרשם במשחק בפולין הצגה יפה עם 9 נקודות ו-15 ריבאונדים. אם הרצליה אכן תעבור את פורטו היא תצטרף לבית ג' של היורופקאפ אליו כבר נכנסו מורנאר בר המונטנגרית וקאפפנברג האוסטרית.

פורטו, סגנית אלופת פורטוגל, תערוך במשחק באולם היובל את הופעת הבכורה שלה לעונת 2017/18. הקבוצה מחזיקה בסגל ארבעה שחקנים זרים - שלושה אמריקאים חדשים - כולם בעמדות הפורוורד- וויל שיהיי הצטרף מקבוצת הפיתוח של טורונטו, מרכוס גילברט מהליגה השנייה באיטליה ו-וויל הנלי זכה בעונה שעברה עם טנריפה בליגת האלופות של פיב"א. שחקן הפנים הסרבי סשה בורובניאק היה הכוכב של פורטו אשתקד, ושחקן נוסף שכדאי לשים אליו לב הוא מיגל קיירוש המקומי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully