וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם בבדיקה השנייה של שיר צדק נמצא חומר אסור, אין מניעה שישחק

הפועל באר שבע הודיעה כי אצל הבלם נמצא אוקטופמין, שהביא בעבר ל-18 חודשי השעיה עבור רוכבת אופניים. ייתכן כי הקבוצה לא תשתפו עד הודעת אופ"א. בנבחרת בטוחים: "מקור החומר אינו אצלנו"

עריכת וידאו: ניר חן

הפועל באר שבע הודיעה היום (שני) שגם בבדיקתו השנייה של שיר צדק (מבחנה B) נמצא חומר אסור. החומר שנמצא הוא אוקטופמין (Octopamine), המצוי ככל הנראה בתוספי מזון הניתנים לספורטאים. בהודעה של באר שבע נכתב: "כעת יעבור המקרה לועדת המשמעת של אופ"א להמשך טיפול ונפעל על פיה. המועדון סמוך ובטוח בתום ליבו של שיר ומאמינים שכך יתברר גם בדיון באופ"א. בד בבד, ממשיך המועדון לקיים את הבדיקות הפנימיות הנדרשות".

אוקטופמין הוא חומר שמסייע לזירוז קצב חילוף החומרים בגוף, פירוק תאי שומן ושריפת קלוריות. הוא שייך למשפחת החומרים הממריצים ומחקה פעילות של אדרנלין. בדרך כלל אוקטופמין נמצא בתוספים להפחתת שומן ובתוספים שנלקחים להמרצה לפני פעילות.

אוקטופמין כבר גרם להשעיית ספורטאי. במרץ 2014 נמצא החומר בבדיקה שנעשתה לרוכבת האופניים אולגה זבלינסקיה. אחרי הסדר אליו הגיעה עם איגוד האופניים העולמי, מדליסטית הכסף מלונדון הושעתה ל-18 חודשים

יש לציין, כי בשלב זה בהתאחדות לא קיבלו הוראה מאופ"א לגבי צדק ולכן לפחות בכל הנוגע למשחקי ליגת העל והמשחקים הקשורים להתאחדות, צדק יוכל לשחק עד הודעה רשמית אחרת מאופ"א. בנוגע לליגה האירופית, הוראה מאופ"א תגיע ישירות להפועל באר שבע. למרות שבשלב זה הוא יכול לשחק, ייתכן מאוד שבבאר שבע יחליטו שהבלם לא ישותף עד החלטה סופית של אופ"א.

בימים האחרונים עלה חשש אצל גורמים בסביבת השחקן שהחומר הגיע מסיבים תזונתיים שצדק נטל באישור תזונאי הנבחרת. למרות זאת, בנבחרת קיבלו את תוצאות הבדיקה אתמול ומשוכנעים כי התוסף לא ניתן לצדק במסגרת הלאומית. בנבחרת אמרו בתגובה: "על פי כל הבדיקות שעשינו עד כה, מקור החומר האמור אינו בנבחרת ישראל".

עוד בנושא:

שחקני באר שבע ביקשו לדעת מה הרכיב האסור שצדק נטל
מיהאי קורהוט האריך את חוזהו בהפועל באר שבע עד 2021
ברק בכר זעם על התיאום בהגנה מול פלזן, בקבוצה ביקרו אותו

שיר צדק בועט פנדל, הפועל באר שבע, ליגה אירופית,. קובי אליהו
מה יקרה עכשיו? צדק/קובי אליהו

מיד אחרי התפוצצות הפרשה, שחקנים בקבוצה החלו לחשוש שישנו קשר ישיר לכדורים חדשים שהם קיבלו כתוסף לשריפת שומן מהתזונאית - בפיקוח הצוות הרפואי של המועדון. בהפועל באר שבע ממשיכים לנסות לברר מאיזה תוסף הגיע החומר לגופו של שיר צדק.

הבדיקה נעשתה אחרי המפגש עם מאריבור בליגה האירופית. צדק נלקח לבדיקה יחד עם לואי טהא, שעבר אותה בהצלחה, ללא כל חשש להימצאות חומר אסור בגופו. צדק תושאל על ידי אנשי המועדון והבהיר כל מעולם לא לקח תוספים - בקבוצה או בנבחרת. למרות זאת, מקרי העבר מלמדים כי הבלם עשוי לספוג עונש הרחקה כבד, כשבדרך כלל מדובר בהשעייה בת שנתיים.

במסיבת עיתונאים שכינסה הבעלים אלונה ברקת היא הביעה בו אמון מוחלט. "יש לנו אמון מלא בשיר. הוא אדם מקסים, אמין וישר. לא בכדי הוא משמש כאחד הקפטנים. כולנו מאמינים בו ובתום ליבו ונעמוד לצידו לאורך כל הדרך. אנחנו לא יודעים מה גרם לכך, אבל למען הסר ספק ועד שלא יוכח אחרת, נעשה כל מה שביכולתנו לגלות מה קרה ואם נפלה טעות, נתקן מיד. כידוע, חלק המשחקנים שלנו ובכללם שיר משחקים בגם במסגרות אחרות ומקבלים שם תוספי מזון. המועדון בנוי על יושרה והגינות, שקיפות מלאה ולכן גם יזמתי את מסיבת העיתונאים. בהתייעצות עם שיר החלטנו שלא ישחק ביום חמישי. אני אוהבת אותו ומאמינה בו, נעבור את זה יחד".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully