וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טירוף באשקלון, נעים: "הצלחנו להביך את הקבוצה הכי טובה בארץ"

2.10.2017 / 8:10

הקבוצה הצנועה מאושרת מהנקודה שסחטה מהצהובים, המאמן קיבל מחמאות מג'ורדי קרויף: "כבוד גדול לשמוע ממנו דברים טובים". עוז ראלי: "לא חשבתי על נקמה, שמח שהכל יצא לטובה"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

בהפועל אשקלון נהנו מהתיקו הביתי מול מכבי תל אביב כמו מניצחון. גם זהות היריבה וגם החזרה מפיגור של 2:0 גרמו לטירוף בסיום, כאשר המאמן יובל נעים אמר לשחקנים בירידה לחדר ההלבשה: "שיחקתם כמו גברים וגם הגיע לכם לנצח". באשקלון טענו כי מכבי קיבלה פנדלים קלים וכי אם הפנדל השני של אצילי היה נכנס והיו מפסידים, ככל הנראה היה להם הרבה מה להגיד.

עוז ראלי אמר בסיום: "לא חשבתי על נקמה במכבי, באתי לתת הכל וזה יצא לטובה. אני לא מרגיש שהקהל כאן נגדי, הקהל תומך בי ועוזר לי ואני מחזיר להם. אני בכושר טוב וכל מה שהיה במחזור הראשון מאחורי. הגיעו הרבה אוהדים היום, יש תמיכה גדולה ומאמינים בנו. משחק כזה נגד קבוצה כמו מכבי תל אביב נותן להם גאווה וכוח לדחוף אותנו גם בהמשך".

עוד בנושא:

אשקלון חזרה מפיגור וסיימה ב-2:2 מול מכבי תל אביב
נעים: "איינוגבה בשבילנו הוא יותר מבופון ביובנטוס"

מילאן סמיליאניץ' שחקן הפועל אשקלון. יוסי ציפקיס
הפתעה גדולה. שחקני אשקלון חוגגים/יוסי ציפקיס

על החלק האחרון של המשחק אמר ראלי: "מכבי לא עשו משחק גדול, הם הובילו 0:2 משתי טעויות שלנו, חזרנו למשחק, יצאנו לחצי השני בסערה, היינו טובים יותר, צמצמנו והשוונו, האמנו בעצמנו כל המשחק. יובל דוגל במשחק התקפי, אבל לפני זה כל אחד צריך לעשות את העבודה שלו בצד ההגנתי ולא להפקיר".

המאמן יובל נעים הוסיף על הדברים של ראלי: "אנחנו לא קבוצה גדולה ויודעים גם לשחק עם המגבלות שלנו. אנחנו לא נדבר עכשיו על פלייאוף עליון או דברים כאלה, המטרה להישאר בליגה, אנחנו מסתכל על עכו ורעננה. עשינו שינויים התקפיים כדי לחזור למשחק וזה הצליח, הייתה לנו מחצית שניה גדולה נגד הקבוצה הכי טובה בארץ וזה ההישג הגדול. אם הצלחנו להביך את הקבוצה הכי טובה בארץ אנחנו מרגישים טוב, ראיתם קבוצה טובה שמחפשת התקפה כל הזמן".

על המילים הטובות שקיבל מג'ורדי קרויף אמר נעים: "כבוד גדול בשבילי שג'ורדי אומר עליי דברים טובים. מה שהוא עשה במכבי בשנים האחרונות צריך להעריך. הוא ראה שגם אם היינו מפסידים הייתה מולו קבוצה טובה וכל הקרדיט הוא לשחקנים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully