וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובל זוסמן מתרגש: "אני עוד לא מעכל מה שקורה, מקווה להישאר צנוע"

2.10.2017 / 7:36

הגארד הצעיר של מכבי תל אביב שבלט עם 13 נקודות בדרבי מקווה להמשיך לקבל אמון מספאחיה: "אוכיח שאני ראוי לזה". בקבוצה מסבירים את היכולת הדלה: "יש פצועים וזו קבוצה חדשה לגמרי. ייקח זמן להתחבר"

one

דם, יזע ודמעות. כך נפתחה העונה של מכבי תל אביב אמש (ראשון), עם ניצחון מותח ודרמטי על הפועל תל אביב ברבע גמר גביע ווינר (80:81). כיאה לדרבי, נרשמו לא מעט תקריות על ומחוץ למגרש: השחקנים של מכבי הוזהרו כבר לפני הדרבי לא להיגרר לתקריות עם השחקנים והקהל, אולם מיד בתום המשחק התרחשה תקרית בין ג'ף אלן ודשון תומאס. בנוסף, חלק מאוהדי הפועל תל אביב חיכו לרגב פנאן ולשאר שחקני מכבי כשירדו מהמנהרה למתחם חדר הלבשה וגידפו אותם.

בדקות הסיום המותחות, פניהם של בכירי ההנהלה נראו מודאגות וטרודות כאילו מדובר בהמשך ישיר של סיום העונה שעברה, כשהבעלים דייויד פדרמן ושמעון מזרחי שוחחו ביניהם באריכות בסיום. "יש לנו שחקנים פצועים ומדובר בקבוצה חדשה לגמרי. לוקח זמן להתחבר וצריך להבין את זה", ניסו להסביר במכבי בסיום את היכולת הרעועה.

עוד בנושא:

בתום דרמה: מכבי תל אביב ניצחה 80:81 בדרבי ועלתה לחצי גמר גביע ווינר
נבן ספאחיה: "לא שיחקנו ברמה גבוהה, זוסמן עושה דברים נכונים"

דשון תומאס שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
במכבי תל אביב הזהירו מפני פרובוקציות. דשון תומאס/ברני ארדוב

בקבוצה מצפים להצטרפותם של שלושת השחקנים הפצועים, נוריס קול, דיאנדרה קיין ופייר ג'קסון, בהקדם. קול יתחיל באימונים אישיים וצפוי לחזור לפעילות עד סוף השבוע. קיין סובל מחבלה בשריר ובמכבי סבורים שייעדר מספר ימים נוספים, כשגם פייר ג'קסון לא כשיר לגמרי, אולם בקבוצה מנסים להכשירו להכשירו לחצי הגמר מול מכבי ראשון לציון ביום שלישי.

ארט פראחוסקי, שקלע את נקודת העונשין שהכריעה את המשחק לטובת הצהובים, סיכם בסיום: "זה לא היה קל, אבל ככה זה בדרבי. ידענו שבמשחק מסוג כזה הם ייאבקו כמה שיותר, אבל גם אם הלך קשה, ניצחון הוא ניצחון. נכון שיש לנו שלושה פצועים, אבל יש גם שחקנים כישרוניים אחרים. כולנו מרוצים כי זה חשוב עבור האוהדים שלנו ועבורנו. גם אני באופן אישי מרגיש טוב".

אחת מנקודות האור של מכבי תל אביב במשחק הייתה היכולת של יובל זוסמן הצעיר, שקלע 13 נקודות וקיבל לא פחות מ-25 דקות מנבן ספאחיה, שמאז ומתמיד דגל בקידום צעירים. בסיום אמר הגארד הצעיר: "אולי אני לא מעכל את מה שקורה עוד, אני שמח שאני פה, אין יותר מדי מה לומר, אמשיך לעבוד קשה ולהוכיח שאני ראוי לזה. שמח שניתנה לי את ההזדמנות להוכיח את עצמי, מקווה להישאר צנוע, לעבוד קשה ולהתקדם מיום ליום".

זוסמן הוסיף ש"בחודש הראשון הייתי ממש בהלם מרמת האינטנסיביות והאגרסיביות בקבוצה, לאט לאט אני קולט ולומד יותר ויותר. אני צריך לשפר את הכדרור שלי ועוד הרבה דברים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
שחקן מכבי תל אביב יובל זוסמן. ברני ארדוב
מתאקלם לאט לאט. זוסמן/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully