וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבן ספאחיה: "לא שיחקנו ברמה גבוהה, זוסמן עושה דברים נכונים"

מאמן מכבי תל אביב החמיא לשחקנו הצעיר שקלע 13 נקודות בדרבי. חלק מהאוהדים האדומים קיללו את רגב פנאן, מאט הווארד נפצע בתאומים וייבדק. דני פרנקו: "היה לנו כל מה שצריך כדי לנצח"

ברני ארדוב

הדרבי הראשון של העונה הוא צהוב. מכבי תל אביב ניצחה הערב (ראשון) 80:81 את הפועל תל אביב בתום משחק דרמטי, הפכפך ומפוזר ועלתה לחצי גמר גביע ווינר, בזכות קליעת עונשין של ארט פרחוסקי 4.5 שניות לסיום. דשון תומאס (17 נקודות), ג'ון דיברתולומאו (16) ויובל זוסמן (13) בלטו בצד אחד, טיי מקי הצטיין מנגד עם 23 נקודות, אך החטיא ממש על הבאזר.

בסיום המשחק קיללו חלק מאוהדי הפועל תל אביב את רגב פנאן ואת השחקנים הצהובים. אנשי מכבי תל אביב באו בטענות בסיום למשקיף שלמה רבינוביץ', בהפועל תל אביב זעמו על התלונות והתעמתו עם המשקיף.

"היו לנו כמה תנאים לא קלים לשחק את המשחק הזה, אבל במצבים כאלה שמים שחקנים כדי לבחון כמה הם חזקים", אמר נבן ספאחיה, שחסר את נוריס קול, פייר ג'קסון ודיאנדרה קיין. "לא שיחקנו כדורסל ברמה גבוהה, אבל לפי התנאים, אפשר להבין את זה. אפשר לברך גם את הפועל שעשו עבודה נהדרת ולחצו אותנו על כל המגרש. מצאנו את הדרך לצאת מהמצב הזה, ועם הסבלנות ניצחנו את המשחק. זוסמן הוא אחד השחקנים הכי טובים במדינה, אני שמח שיש לו מקום בתוכנית שלנו להתקדם, וכרגע הוא עושה את הדברים הנכונים. אני באתי לכאן כדי לעבוד עם החוק הרוסי, אבל לאורך כל הקריירה שלי נתתי לשחקנים צעירים לשחק כי זאת הדרך לפתח אותם, דרך משחק ולא דרך הספסל".

עוד בנושא:

גביע ווינר: מכבי תל אביב ניצחה את הפועל תל אביב 80:81
גביע ווינר: מכבי ראשון לציון ניצחה את הפועל אילת 71:77

מאמן מכבי תל אביב נבן ספאחיה. ברני ארדוב
הרבה קרדיט לזוסמן. ספאחיה/ברני ארדוב

בצד המפסיד, מאט הווארד שנחבל בתאומים ושיחק 14 דקות בלבד ייבדק עוד הלילה כדי לשלול פציעה חמורה.

דני פרנקו סיכם: "לא שיחקנו עד היום משחק מול יריבה ברמה הזאת וזה פגע בנו. כל עוד היינו אינטנסיביים ואגרסיביים, ולחצנו את הכדור על כל המגרש, אז הצלחנו לגרום להם מה שרצינו ולהקשות על מכבי לנהל את המשחק. זה הכוח שלנו בתור קבוצה. כשהפסקנו נתנו למכבי תל אביב לשחק, היינו פחות אגרסיביים, ועשינו טעויות של טרום עונה, שזה טבעי. היו לנו לא מעט דקות לא טובות במחצית השנייה, היה לנו את כל מה שאנחנו צריכים כדי לנצח את המשחק.

"אנחנו יכולים לבוא בטענות רק לעצמנו. עם קצת יותר ריכוז וחמצן בראש זה משחק שהיינו צריכים לנצח. השופטים לא פקטור בסיטואציה הזאת, היינו צריכים להיות מרוכזים מספיק. יש לנו קבוצה טובה ולוחמת ואוהבים לשחק ביחד".

על ג'ף אלן, שבא בביקורת לשופטים, אמר פרנקו: "יש שופטים שבאים עם דעות קדומות. אמרתי לו את זה. בגמר שנה שעברה נגד נס ציונה שרקו לו שלוש עבירות במחצית הראשונה רק כדי שהוא לא יהיה על המגרש. באתי לדן ילון בטענות, כי יכלו לשרוק את הזריקות גם לג'ף אלן בצד השני. אל תשרוק את זה בשוויון, כי אתה נותן את המשחק לקבוצה השנייה. אני צריך להסתכל על הקבוצה שלי ולדעת מה לעשות כדי לנצח את המשחק".

עוד באותו נושא

גביע ווינר: מכבי תל אביב ניצחה את הפועל תל אביב 80:81

לכתבה המלאה
מאט הווארד שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
ייבדק עוד הלילה. הווארד/ברני ארדוב

שמוליק ברנר מרוצה, מאיר טפירו מודאג

במשחק המוקדם של היום, ניצחה מכבי ראשון לציון 71:77 את הפועל אילת. שמוליק ברנר התייחס לכך שקבוצתו לא תשחק במחזור הפתיחה של הליגה ואמר: "הייתי מעדיף שיהיה לנו שטף של משחקים, קשה להכניס קבוצה לתלם בלי לשחק והרבה בקצב מסוים. מנסה להסתכל על חצי הכוס המלאה, מרפי הולוואי יצטרף רק ביום רביעי, ויהיה לנו זמן להריץ אותו באימונים. זאת חצי הכוס המלאה". על העובדה שג'ראלד בברלי יעזוב מחר את הארץ והכתומים ישחקו עם שלושה זרים בחצי הגמר: "נבוא להילחם במשחק ביום שלישי, נעלה מאוד חסרים, לא נשחק עם ארבעה שחקנים על המגרש, נבוא לנצח ולהילחם". על ההצטיינות של מארק טולפסן אמר: "הוא דוגמא קלאסית לבחור צעיר שאנחנו רואים בו פוטנציאל, רואים מה הוא יכול לעשות, חושב שהוא יכול לעשות הרבה יותר".

עידן זלמנסון שהיה טוב עם 16 נקודות הוסיף: "שמח שבמחצית השנייה התאפסנו על עצמנו. אני לא מרגיש עדיין בכושר כמו שאני רוצה להיות. אני מרגיש הרבה יותר אחריות העונה, שמוליק נותן לי את כל הביטחון ואת כל הבמה, משתדל להחזיר לו על המגרש. משתדל להיות יותר בוגר".

בצד המפסיד, מאיר טפירו סיכם: "אני לא יודע אם נרדמנו, יש לנו משהו תקוע במשחק שלנו. אנחנו מנסים לשחרר את זה כל ההכנה, זה כל פעם חוזר. ברוב המשחק עשינו עבודה טובה, אנחנו לא מייצרים סלים ולא מקבלים החלטות נכונות, במיוחד בתחילת המשחק. יש פה קבוצה חדשה לגמרי, כל הקבוצה שנה ראשונה".

מאמן הפועל אילת מאיר טפירו. לירון מולדובן
משהו תקוע. טפירו/לירון מולדובן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully